Tjena, jag heter Emil men kallas för Emil. P
jag fyller likssåm 18 i mars och kommer ha den fetaste fezten,
mina polare kommer dit såklart, Koffe, linuz och joniz.
Det skulle vart najs om ni kunde komma :)
Tid: 6:e mars klockan 19:30
Mobilnr: 0767043476
Gata: Ryttargatan 12, Upplands Väsby