• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Search results

  1. TtIaNiIten

    Pratgruppen

    Ser ju hyffsat gott ut ialafall :-P
  2. TtIaNiIten

    Kan inte öppna utforskarn wtf?!? :S

    Kanske det kanske men jag tror han bara var sarkastisk, är nästan säker på det :-) Skit samma i det här nu problemet är löst!
  3. TtIaNiIten

    Kan inte öppna utforskarn wtf?!? :S

    Han var sarkastisk ^^
  4. TtIaNiIten

    GTX580 Bluescreen

    ASUS GeForce GTX 660Ti 2048MB DirectCUII - Inet.se
  5. TtIaNiIten

    Kan inte öppna utforskarn wtf?!? :S

    Hur då skall han inte skriva?
  6. TtIaNiIten

    Letar efter en ny serie att titta på :P

    för att du är så söt ;) (not) men jag tycker inget illa om dig
  7. TtIaNiIten

    Have you got a pet?

    Which oine do you mean? you are starting annoying me :p
  8. TtIaNiIten

    What was your funniest dream?

    I never had funny dreams... i only dreams things that happens me or others, thats pretty scary :/
  9. TtIaNiIten

    Min dator

    Ok :P
  10. TtIaNiIten

    Letar efter en ny serie att titta på :P

    Tycker south park är jättekul men visst, man kan tröttna på det :p
  11. TtIaNiIten

    Min dator

    Skulle du kunna berätta hur du löste dt? :)
  12. TtIaNiIten

    Have you got a pet?

    I meaned 3 :P
  13. TtIaNiIten

    Vad kör ni för bil?

    Båda är snygga tycker jag :D
  14. TtIaNiIten

    How popular are you?

    6/10
  15. TtIaNiIten

    Sälja Kopior.

    Haha liiite off topic ja :P @Macgregor: Jag är glad att du gillar pool och agger :D
  16. TtIaNiIten

    Sälja Kopior.

    Tjena, jag heter Emil men kallas för Emil. P jag fyller likssåm 18 i mars och kommer ha den fetaste fezten, mina polare kommer dit såklart, Koffe, linuz och joniz. Det skulle vart najs om ni kunde komma :) Tid: 6:e mars klockan 19:30 Mobilnr: 0767043476 Gata: Ryttargatan 12, Upplands Väsby
  17. TtIaNiIten

    [Latest RTS] Last Poster Wins

    i love husky too :p
  18. TtIaNiIten

    Sälja Kopior.

    erkänn bara att du blev ägd nu :p
  19. TtIaNiIten

    Protein eller kreatin?

    Jag har hört att om man har träningsverk i magen så hjälper det att sitta och skita, är det verkligen sant? :S
  20. TtIaNiIten

    Sälja Kopior.

    Det är fan grymt att du kommer ihåg det epplääee :o
Back
Top