• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Search results

  1. TtIaNiIten

    Protein eller kreatin?

    Ät mycket kött också :)
  2. TtIaNiIten

    Protein eller kreatin?

    Vitamin B-12 bland annat :p
  3. TtIaNiIten

    Protein eller kreatin?

    Han menar att du ska gå upp i vikt och träna så det det byggs upp nya muskler :p Ifall man inte känner sig hungrig kan man köpa tabletter så man blir det :)
  4. TtIaNiIten

    Problem med min Laptops Laddare

    försök med detta: - stäng av datorn - ta ut batteriet (du kan också blåsa lite på det och i "hålet" om du känner för det :P) - sätt tillbaka batteriet - starta datorn
  5. TtIaNiIten

    Problem med min Laptops Laddare

    Det kanske är så att den egentligen laddas men den visar inte det? :o
  6. TtIaNiIten

    jaooooooo dagens ungdomar

    roligare att se någon bli ägd en att slå ner direkt? :p
  7. TtIaNiIten

    Nytt grafik kort, problem med skärm..

    Har du försökt med en annan skärm?
  8. TtIaNiIten

    jaooooooo dagens ungdomar

    Farlig kille är han :o
  9. TtIaNiIten

    Gaming [Kanakashy] @Minecraft

    this game sucks,
  10. TtIaNiIten

    Mus och tangetbord tar över några av mina spel.

    Sen kan du försöka att koppla in i en annan usb port :P
  11. TtIaNiIten

    Mus och tangetbord tar över några av mina spel.

    Vad har du för mus/tagentbord?
  12. TtIaNiIten

    Do you believe in Santa?

    I believe, and yes i'm serious
  13. TtIaNiIten

    Mus och tangetbord tar över några av mina spel.

    Har du drivers till ditt tagentbord och mus? ifall du har det installera senaste drivers om du inte har det.
  14. TtIaNiIten

    Är här någon svensk som kan hjälpa mig med Paypal?

    Vad trevligt att så många kan hjälpa till :D
  15. TtIaNiIten

    [Latest RTS] Last Poster Wins

    lol
  16. TtIaNiIten

    Tibia fight on ventrilo xD

    låter trevligt
  17. TtIaNiIten

    Happy Birthday iMadison (18)

    Happy birthday :)
  18. TtIaNiIten

    Otland Jultävling 2010

    han har nog glömt det :) gillar din avatar och signatur btw, liverpool :D
  19. TtIaNiIten

    Gud Jul alla Suryoye!

    Konkelbär Näe, nu är det 27e så kanske låsa tråden nu elller? :P
  20. TtIaNiIten

    Gud Jul alla Suryoye!

    Jag tror vi måste rappotera detta till polisen, detta känns inte rätt.
Back
Top