• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Acc Maker

Status
Not open for further replies.

ildefons

Babcia Genia
Reaction score
49
bondziorno ;)

Otóż chciałbym się zapytać o jakiś poradnik jak zakodować layout pod gesiora najlepiej jakiś poradniczek od podstaw gdyż jestem zielony w tym :blink:

Dziękuje,
pozdrawiam.

Jak jestes zielony to raczej zapomnij. Zlec to komus kto zielony nie jest.

@up
przeczytaj jeszcze raz o co on pyta.

Mam zrobiony już Layout ;p tylko chciałbym się nauczyć kodować, i pytam o poradniki ;p

Jak jestes zielony to raczej zapomnij. Zlec to komus kto zielony nie jest.

@up
przeczytaj jeszcze raz o co on pyta.

Zlecając wszystko komuś, niczego się samemu nie nauczysz

pozdrawiam wasz czak norris

Zlecając wszystko komuś, niczego się samemu nie nauczysz

pozdrawiam wasz czak norris

zaczynanie nauki css/html/php od kodowania gesiora tylko go zniecheci. Dodatkowo polishboard bedzie zaspamowany "czemu ta tabelka mi sie przesuwa", albo "jak zrobic migajacy napis".

Oczekuje aby jakiś poradników dla zielonych ;p z resztą już sobie poradzę sam nauka prób i błędów ;D

jak zakodować layout pod gesiora
Kombinować, oto cały sekret.
Oczywiście do tego potrzeba trochę wiedzy o PHP (niestety, to jest cały gesior, brak MVC).

Samo przepchnięcie .psd do .html (+grafiki) do filozofii nie należy. HTML mniemam, że znasz - jak nie to odsyłam do "kursów" w internecie. Można to zrobić za pomocą "Slice Tool"-a w photoshopie, później zapisać do html (inaczej niż za pomocą "save as") i masz wszystko "jak na tacy".

Samo przerobienie do gesiorowskiego szablonu to kwestia podpatrzenia jak kod wygląda w innym szablonie.

@edit
REP ME and I will rep you! Just write your name
Żałosna sygnaturka ;X