• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Agående förslag tråden...

Status
Not open for further replies.

Snel pUppie

Member
Senator
Joined
Jun 15, 2007
Messages
1,634
Reaction score
5
Halloj!

Jag har inte kunnat skrivit i suggestion & feedback tråden och jag tror att det beror på att jag inte har behörighet att skriva där...

Jag tycker att alla medlemmar på det här forumet ska kunna skriva i suggestion & feedback tråden... Genom att göra så att bara dom som har en viss position kan skriva i den tråden begränsar det hela och gör att många inte får sin vilja igenom, är forumet för endast er eller för alla? Om man vill utveckla ett forum så borde man låta alla som är medlem i forumet vara med och påverka förändringar osv. T ex jag skulle vilja att det finns en webb programmerings tråd där man kan skriva ifall folk behöver hjälp med HTML, PHP, ASP och andra språk... Men nu går det inte eftersom att jag inte har den behörigheten :(

Så ta nu er själva lite tid att tänka över det här, finner ni detta rimligt?

Tack på förhand.
 
Snel pUppie said:
Halloj!

Jag har inte kunnat skrivit i suggestion & feedback tråden och jag tror att det beror på att jag inte har behörighet att skriva där...

Jag tycker att alla medlemmar på det här forumet ska kunna skriva i suggestion & feedback tråden... Genom att göra så att bara dom som har en viss position kan skriva i den tråden begränsar det hela och gör att många inte får sin vilja igenom, är forumet för endast er eller för alla? Om man vill utveckla ett forum så borde man låta alla som är medlem i forumet vara med och påverka förändringar osv. T ex jag skulle vilja att det finns en webb programmerings tråd där man kan skriva ifall folk behöver hjälp med HTML, PHP, ASP och andra språk... Men nu går det inte eftersom att jag inte har den behörigheten :(

Så ta nu er själva lite tid att tänka över det här, finner ni detta rimligt?

Tack på förhand.
Konstigt :S det gick innan.ska fråga talaturen vad det är för fel så för hoppningsvis kommer han att fixa det =)Tack för att du sa till oss om det!
 
Har ingen aning om vem som ändrade det, Kiper eller Kornholijo, men det ska fungera nu.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top