• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Asså att den pallar

Nikodada

ƧнääиκƵ- TheWalkingDead
Reaction score
107
Asså fattar ej problemet, köpte ny router, spelat idag o igår efter ja köpte o installerade router men plötsligt så stängdes internet av och på hela hela hela tiden, varje 30 sec, nu har jag tur som skriver detta, asså de går bort varje halv min,

1. Jag har startat om modemet.
2. Jag rang till Telia och japp följde deras instruktion och japp de e inget fel där för de säger att internet kopplats fram till mig och att de tar emot

Fattar ej vad som e fcked up me min internet ._."

Telia har varit knasigt i 2 dagar nu, inget fel på ditt internet.

Fel på telia.

När någon ringer eller ni ringer från hemtele så stängs allt ner, klassiskt och fuckar för alla just nu :)

Har klarat mig 2 timmar utan att de cpat iaf.

Telia har varit knasigt i 2 dagar nu, inget fel på ditt internet.

Fel på telia.

När någon ringer eller ni ringer från hemtele så stängs allt ner, klassiskt och fuckar för alla just nu :)

Har klarat mig 2 timmar utan att de cpat iaf.

Ah ok :P ganska skönt att veta att de inte bara e jag då .. men den funka inte imorse o då rang ingen? :O men man kanske måste restarta om routern varje gång? :P

typ den stängs av o på hela tiden ... hela hela tiden :X xD

edit : asså allt började igår kväll, och nu har de hänt 7 gånger på 40 min :S

Last edited:
Segt som fan, men jag har inte haft något problem :ninja:

Hehe tur för dig :D

Ne men asså ja som tänkte pga Pokemon o WoW idag :X, blir väl inte alltid som man planerat (a)

Back