• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Behöver hjälp med min server!

emilfrank

New Member
Joined
Feb 7, 2009
Messages
31
Reaction score
0
Hejsan jag hostar en rl map, när den har varigt på i typ 17h så kommer de upp en skyöt där det står, "Theforgottenserver har avslutars omedelbart sen under står det ett program gjorde så att detta program avslutades omedelbart. jag vet inte riktigt vad de kan va som gör att den går ner på de sättet. om de finns någon som kan hjälpa mig med det är jag jätte tacksam! tack
 
Hejsan jag hostar en rl map, när den har varigt på i typ 17h så kommer de upp en skyöt där det står, "Theforgottenserver har avslutars omedelbart sen under står det ett program gjorde så att detta program avslutades omedelbart. jag vet inte riktigt vad de kan va som gör att den går ner på de sättet. om de finns någon som kan hjälpa mig med det är jag jätte tacksam! tack

First of all, english. Second of all.. Do you get any error message in the console ?
 
English
PHP:
Hello i am hosting a Realmap server! It's have be on 17 hours. After that coming up a window there the text say TheForgotten Server ending fast.

I don't know how i fix this please just help me.
 
Back
Top