• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ben je een hetero of wat anders?

Ben je

  • Hetero

    Votes: 41 73.2%
  • Bi-Sexueel

    Votes: 4 7.1%
  • Homo

    Votes: 4 7.1%
  • Lesbish

    Votes: 7 12.5%

  • Total voters
    56

Mokerhamer

Retired Global Mod
Senator
Joined
Aug 6, 2007
Messages
1,767
Reaction score
35
Dit is een poll voor een school project, Natuurlijk blijf je anoniem.
 
Last edited:
Mhmhmhm.hm.h.mh.mm.h...


Is dit zo'n goed idee is om een dergelijke opiniepeiling op dit board?

Ik denk dat je krijgt veel frivole votes. :p
 
Mhmhmhm.hm.h.mh.mm.h...


Is dit zo'n goed idee is om een dergelijke opiniepeiling op dit board?

Ik denk dat je krijgt veel frivole votes. :p

Sins waneer ben je nederlands? je gebruikt zeker een vertaal machine
 
Last edited:
ik weet was grapje maare best wel useless thread alsof iemand hier gaat zegge ja ik ben homo :s. zijn hier trouwens nog beetje mensen die kunnen scripten?
 
ik weet was grapje maare best wel useless thread alsof iemand hier gaat zegge ja ik ben homo :s. zijn hier trouwens nog beetje mensen die kunnen scripten?

Ze hoefen niet te posten ze kunnen gewoon voten dat ze homo zijn het blijft annoniem
 
ja ok maare k zie dat je uit culemborg komt, daar ken ik kapot veel mensen. er kwam eerst opeens zon kapot grote groep uit culemborg op isara spelen. weet jij daarvan?
 
ja ok maare k zie dat je uit culemborg komt, daar ken ik kapot veel mensen. er kwam eerst opeens zon kapot grote groep uit culemborg op isara spelen. weet jij daarvan?

Ja daar was ik 1 van =) be waren met zen 23e
 
Hehe, je hebt me! : p
 
Back
Top