• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Blatte the Movie 2! (1 scen)

Dante

silentdefender
Reaction score
21
Det skulle va filmen, men alla tyckte att 1 minut är för lite så vi ska göra en ny senare som kommer vara 2an.

YouTube - Blatte the Movie 2

Och innan ni skriver nått..

Jag skiter i om ni tycker den är dålig, vi lever vårt liv

Och ni som inte vill se, se inte.

Last edited:
hahhaha, du väntade på tills du hade råd med donate så du kunde börja på otland igen ;////////

När kommer ni göra den andra 2an? :)

@Up

fan vad onödig post

ONT: När kommer 2an? :)

Jag är inte säker men, nån dag ska vi alla samlas, sen börja komma på planer, just nu har jag runt 10 scener klara, men vi måste prata först. :P

hahhaha, du väntade på tills du hade råd med donate så du kunde börja på otland igen ;////////

aBO bRUr säg walla neeeej jao vem sa, shit du tjok keff
vart pengar, har du para?

hahahahah, vad ska ni göra för planer? samlas 10 blattar så e de fan itne en film dom planerar... tro mig har varit med om de innan

Hållkäften lo, om vi vill gå och ta sönder fönster, misshandla nån så gör vi det men vi orkar inte, vi gör något roligt istället.

hahahahah, vad ska ni göra för planer? samlas 10 blattar så e de fan itne en film dom planerar... tro mig har varit med om de innan

Är svenskar bättre än blattar eller? (är halv svensk)
men jag stör mig på folk som tycker dom är bättre än andra
sen frågar jag också är blattar bättre än svenskar?

Vivalla är Sveriges näst farligaste ställe och mest invandrare som bor här.

Varför är det så mycket brott här? För det är 95%+ invandrare som bor här.

Om det var 95% svenskar så skulle det vara ett svensk samhälle.

Men nu är det 95% invandrare och det är alla olika kulturer. Det blir kultur krock.

Som jag sa, jag och mina kompisar kan gå och ta sönder skolans fönster som kommer gå för nån miljon, råna nån, göra vad som helst, men nu gör vi dessa filmer gör att visa andra grabbar i Vivalla osv...

Back