• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

CSGO: Jag är Gold Nova 1 och söker spelare för mm och faceit

Zippiex

Member
Joined
Nov 4, 2015
Messages
255
Solutions
2
Reaction score
20
Location
Sweden
Hejsan. Byllan här jag hade ikasera.se innan men nu har jag glömt bort mitt pass och mail till det gamla kontot så fick skapa ett nytt, dessutom har jag tankar på att dra upp en ot igen men först ska jag jobba på den i 3 månader.

I alla fall vi ska inte prata om tibia utan om csgo. Jag har gjort detta threadet för jag orkar inte att hamna med ryssar verken på faceit eller match making så jag undrar om ni otlandare vill lira med mig för att ranka upp?

Adda gärna mig på steam om ni har frågor kan ni ju skicka ett pm.
http://steamcommunity.com/id/zippiex/
 
är global elite annars hade vi kunnat spela mm :( mot förmodan att du inte kan låna utt ett acc :>
 
men naj varför spelar du faceit om du är GN1?
Bra fråga. Min dator som jag sitter på just nu det är bara wifi som funkar där. Jag måste skaffa ett chassi och grafikkort för att sätta ihop min nya dator och alla delar ligger hemma och väntar på dem, processor, sdd osv. Risken med att köra match making på dator är att det blir lagg eller högt ping och då är det inte roligt att spela längre.

Jag spelar faceit så länge enbart för övning och har kul. :)
 
Bra fråga. Min dator som jag sitter på just nu det är bara wifi som funkar där. Jag måste skaffa ett chassi och grafikkort för att sätta ihop min nya dator och alla delar ligger hemma och väntar på dem, processor, sdd osv. Risken med att köra match making på dator är att det blir lagg eller högt ping och då är det inte roligt att spela längre.

Jag spelar faceit så länge enbart för övning och har kul. :)

i längden så kommer din ELO vara viktigare på faceit än ranken på MM, när du blivit bättre och vill gibba faceit så kan din elo vara helt trashad redan.
 
Jag kan vara med, har dock inte spelat på flera månader är supreme om jag nu nt har rankat ner, ska bara recovera lösen, skriv om du ör sugen :)
 
Ett tag sen man spelade. Jag söker fortfarande spelare, ni får gärna lägga till mig. Jag är silver elite nu.
 
Back
Top