CSGO: Jag är Gold Nova 1 och söker spelare för mm och faceit

Zippiex

Member
Reaction score
20
Hejsan. Byllan här jag hade ikasera.se innan men nu har jag glömt bort mitt pass och mail till det gamla kontot så fick skapa ett nytt, dessutom har jag tankar på att dra upp en ot igen men först ska jag jobba på den i 3 månader.

I alla fall vi ska inte prata om tibia utan om csgo. Jag har gjort detta threadet för jag orkar inte att hamna med ryssar verken på faceit eller match making så jag undrar om ni otlandare vill lira med mig för att ranka upp?

Adda gärna mig på steam om ni har frågor kan ni ju skicka ett pm.
http://steamcommunity.com/id/zippiex/

danne3131

Active Member
Reaction score
31
är global elite annars hade vi kunnat spela mm :( mot förmodan att du inte kan låna utt ett acc :>

OZKL

Well-Known Member
Reaction score
39
men naj varför spelar du faceit om du är GN1?

OP
Zippiex

Zippiex

Member
Reaction score
20
men naj varför spelar du faceit om du är GN1?
Bra fråga. Min dator som jag sitter på just nu det är bara wifi som funkar där. Jag måste skaffa ett chassi och grafikkort för att sätta ihop min nya dator och alla delar ligger hemma och väntar på dem, processor, sdd osv. Risken med att köra match making på dator är att det blir lagg eller högt ping och då är det inte roligt att spela längre.

Jag spelar faceit så länge enbart för övning och har kul. :)

OZKL

Well-Known Member
Reaction score
39
Bra fråga. Min dator som jag sitter på just nu det är bara wifi som funkar där. Jag måste skaffa ett chassi och grafikkort för att sätta ihop min nya dator och alla delar ligger hemma och väntar på dem, processor, sdd osv. Risken med att köra match making på dator är att det blir lagg eller högt ping och då är det inte roligt att spela längre.

Jag spelar faceit så länge enbart för övning och har kul. :)
i längden så kommer din ELO vara viktigare på faceit än ranken på MM, när du blivit bättre och vill gibba faceit så kan din elo vara helt trashad redan.

OP
Zippiex

Zippiex

Member
Reaction score
20
i längden så kommer din ELO vara viktigare på faceit än ranken på MM, när du blivit bättre och vill gibba faceit så kan din elo vara helt trashad redan.
elo?

daadyboy5

umapbro
Reaction score
399
Jag kan vara med, har dock inte spelat på flera månader är supreme om jag nu nt har rankat ner, ska bara recovera lösen, skriv om du ör sugen :)

OP
Zippiex

Zippiex

Member
Reaction score
20
Silver Elite nu :D haha jag söker fortfarande spelare BUMP!

OP
Zippiex

Zippiex

Member
Reaction score
20
Ett tag sen man spelade. Jag söker fortfarande spelare, ni får gärna lägga till mig. Jag är silver elite nu.