• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Donation!

NilssoN042

Banned User
Reaction score
2
Hejsan! Nu är det så att jag har varit medlem på en sida som heter
Neobux!

Sammanlagt har jag bara tjänat ihopa 15$! Men eftersom att när man uppgraderar sig til Golden member tjänar 2x mer på varje refferal click! Och jag har ju precis fått ut lite pengar från daopay! + även min Neobux balance! Så sammanlagt har jag fått ihopa 70$!

Och ett golden membership kostar 90$ så jag undrar om det finns ngn person i detta forumet som skulle vilja LÅNA ellr DONERA 20$ till mig!

För er som inte vet vad NeoBux är så är det en PTC sida (PaidToClick)

Där du känar pengar på varje annons du clickar på/och varje annons er referral clickar på!

OM NI VILL HA MER INFORMATION ELLR HADE TÄNKT DONERA/LÅNA PENGAR TILL MIG SKRIV HÄR!

Jag blir tyvärr inte förvånad ifall den stänger ner snart. Så har det varit med alla jag testat. Började med bux.to (väntar fortf. på en 40$ cashout) och sen buxout.com som var min favorit. Instant payment = roxx fick några dollar där fast det blev väl inte så mkt profit iom att jag köpte referrals :) Det var en härlig känsla iaf, att så enkelt tjäna pengar. :)

Jag blir tyvärr inte förvånad ifall den stänger ner snart. Så har det varit med alla jag testat. Började med bux.to (väntar fortf. på en 40$ cashout) och sen buxout.com som var min favorit. Instant payment = roxx fick några dollar där fast det blev väl inte så mkt profit iom att jag köpte referrals :) Det var en härlig känsla iaf, att så enkelt tjäna pengar. :)

Håller med! Jag har 15000$ balance på Bux.to!
Och jag investerade 50$ i buxout!
Men NeoBux är den bästa och deras renting system gör så att det är omöjligt för dom att gå i konkurs

Okej, först av allt, så fattar jag inte, du har 70$??
KÖP LITE GODIS, PACC O PGPGPGPG :d

Jahapp... Eftersom ingen donerade pengar så beslöt jag mig för att köpa referrals istelet för golden :D och ensålänge ser det väldigt bra ut :D köpte 30 referrals för 8.4$ och alla har clickat idag 4 annonser var :D

Back