• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Dreamhack Summer 2011

Jag gillar bullar. Ska vi gå fika. Ne men vem kommer :)
Vi kan ha Otland party ;)(fight) :P

varför fight ^^ Vill bara veta var du sitter så man kan träffas? Kul o träffa andra Otland pojkar :)

I know what your up to. Men nej säger inte. och vill inte :( ser du mig så får du på puckar :)
den var faktiskt on topic Nas :)

I know what your up to. Men nej säger inte. och vill inte :( ser du mig så får du på puckar :)
den var faktiskt on topic Nas :)

Om du inte vill säga, varför gör du en tråd på OtLand som heter "Dreamhack Summer 2011" o första post "vi ses där" HUR FAN SKA HAN SE DIG OM DU NT SÄGER VART FAN DU SITTER, fyfan kan man vara så trög som du elr??

varför åka till dreamhack på sommarn? hallååååå ut på semester nånstans istället för å låsa in sig bland 11358345789752 svettiga tjockisar damn

Om du inte vill säga, varför gör du en tråd på OtLand som heter "Dreamhack Summer 2011" o första post "vi ses där" HUR FAN SKA HAN SE DIG OM DU NT SÄGER VART FAN DU SITTER, fyfan kan man vara så trög som du elr??

Jag sa "Vi ses där". Jag frågade bara vilka som kommer. Inte vart dom sitter.

Last edited by a moderator:
varför åka till dreamhack på sommarn? hallååååå ut på semester nånstans istället för å låsa in sig bland 11358345789752 svettiga tjockisar damn

För sommaren är bara 4 dagar! Men du sitter säkert inte vid datorn alls på sommaren så! Bra att du skippar det så du slipper slösa bort hela din sommar :)

Tycker faktist också att det är ganska tråkigt att bara sitta inne och spela när det är sommar :p

ont: är det inte ganska dyrt att dra till dh?

Back