• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Elfbot shortkeys strular, hjälp!

linkward

New Member
Joined
Nov 22, 2014
Messages
1
Reaction score
0
Tja!

Har inte använt elfbot på år och dagar nu och det gör liksom att man tappat endel vad det gäller shortkeys, kunde pilla ihop det mesta själv förr..
Problembeskrivning:

Vi spelar en "Teleport-OT" just nu med polarna, bottar satan på flera gubbar. På servern så kan man växla 100 CC med ett högerklick till en "Gold Nugget."

Vill nu alltså att när jag lootat 100cc från monster (man lootar hela cc-stacks i monster, ja..) så ska botten växla det till en goldnugget. Men det verkar liksom omöjligt, det verkligen går inte..

Har försökt typ såhär, men det dög tydligen inte för den kör "use" på enskilda CC's och inte bara på 100 stack, vilket skapar massa 100 platinum's högar i min bp.
"auto 200 listas 'CC > Nugget' | stackitems | if [ $itemcount.3043 >= 100 | useitem 3043"

Vill alltså att när 100 cc är stackade i min öppnade BP ska elfbot göra en högerklick (use) och stacka den goldnugget som bildas med övriga nuggets i bpn.

Tacksam för all hjälp jag kan få, är verkligen låst..
 
Back
Top