• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Flood Protection?

Nevalopo

Demigod
Reaction score
68
Hejsan!

Jag bara undrade vad ni har för rekomendationer på Flood protection/ Dos protection...

Det är så att jag o min kompis sitter o leker lite.. Och han kan Flooda mig ganska lätt.. Någon som vet nån bra väg att skydda sig?
Jag andvänder Comodo firewall och den stoppade inte ett piss.. Satte på max security etc ändå tog han ner mitt internet >.<

Så.. nån bra ide?
Tacksam för svar :D

Har provat googla... Kommer fram till Comodo och zone alarm pro o sånt bara..
Zone alarm pro funkar inte på 64 Bits..
Så.. Nån bättre ide? :D

AVG funkar rätt bra dror på din bredbands hastighet också.
AVG har räddat mig ett par gånger funkar inte till 100% men ger ett litet skydd iaf

@UP Jag pratar inte om anti-virus..

Dos attacks/ICMP/Floodattacks/Syn flood o sånt..

Hittar inte ett ända bra program som är gratis... Nån som har något o rekomendera?

Limannen kan du va seriös? Jag har letat och hittar inget. Så jag behöver hjälp ^^

Edit: hur spårar man dom/Han? Jag vet vem det är o så men jag vill kunan spåra det på nått vis.. Har provat basic som netstat -n och annerlunda program... men får ingen info..

Back