• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Företag!

Hahaha, omfg...du får mig att skratta.

Jävlar vad fin svenska du skriver, samt väldigt känslig :S
Jag kallade dig Sherlock Holmes, och du reportade mig direkt xD
Lugnt, fick ingen varning, som tur var :p

Du måste börja vänja dig vid forum språket, alla kanske inte snackar så här i din lilla värld, rike jävel xD se? Du ska inte ta det som en förolämpning, utan ta det som en komplimang.
Du ska fan vara glad att du har cash, så du inte är en av de stackars jävlarna i afrika eller vilket jävla fattigt land som helst.

Du får gärna sitta där i ditt enorma Rich McMansion och försöka äga oss på ditt fina sätt, men det går ej...iaf inte på mig, för jag biter inte på sådant löjligt beteende ändå. (ska jag säga, haha)

BLÄHH!!!!!

Jag har aldrig försökt att "äga" er, och varför är du så besatt av att "äga" och "pwna" folk?
 
Jag har aldrig försökt att "äga" er, och varför är du så besatt av att "äga" och "pwna" folk?

För att det är det folk oftast försöker åstadkomma med sina långa posts här.
 
För att det är det folk oftast försöker åstadkomma med sina långa posts här.

Fyfan, jag är förvånad över att ni fortfarande kan klara er ute i samhället. Jag frågade nyss varför Limannen var besatt av att äga folk. Gör om, gör rätt.
 
Back
Top