• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Fråga till er svenskar! =)

Status
Not open for further replies.
asså det ska inte bara vara en boss ska vara typ 4-5 bossar:p

om servern är seriös, så typ orshabaal & morgaroth och sånt shit men om servern är oseriös så ere bara göra egna tråkiga monster typ

kmmr vara en seriös custom map lr a inte för seg exp men inte snabb hlre så lär väll bli morgaroth o sånt :p

Själv gillar jag när det är en stark boss istället för ett rum spammat med skit. Helst ska det också vara en boss som det behövs blockers, healders och shooters till för att få ner.

Idd med zisly, gör typ Ghazbaran, och det ska vara typ 100% som på rl :P rummet alltså.

^
själv gillar jag när det är en stark boss istället för ett rum spammat med skit. Helst ska det också vara en boss som det behövs blockers, healders och shooters till för att få ner.

?? :p mjo, men imho är det roligt om själva rummet ser ut som på rl =)

är det nån som vill joina mitt project som mapper ? behöver hjälp.. :p, kmmr aldrig bli klar anrs

Status
Not open for further replies.
Back