• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Genaait door de NS!

Eigen schuld? Volgende keer beter opletten en zoveel is 37 euro nou ook weer niet.
 
je krijgt tog geen antwoord op je brief en als je het krijgt verbaast me dat erg

het enigste wat ze willen is geld zien!<_<
 
ik zou iig zorgen dat je de tekst wat overzichteljker maakt anders zou ik het ook niet lezen
 
ouch, dat is wel naaiend.. Hij had makkelijk kunnen kijken naar die andere kaartjes. Maarja ze willen alleen maar geld vangen.
 
Is het ook zitten 3 alinias in maar die ik het hier toe kopieerde vervielen ze

Hm..
Vandaag (06-11-2008) heb ik een boete gekregen van 37,20 na het tonen van een ongeldige vervoersbewijs. Ik zal het echter wat gedetailleerder uitleggen. Op zaterdag (06-11-2008) kreeg ik s'ochtens een telefoontje dat ik moest werken omdat het druk was op ze zaak, wat echter vaker gebeurt. Ik pakte mijn spullen en vertrok naar het station in Culemborg,Ik had nog een kaartje zonder datum dus die ging ik "knippen", zodat het een geldige vervoersbewijs werd. Ik stapte in de trein en nam plaats, Ik zag de conducteur al in de verte aan komen, dus pakte ik mijn portemonnee om het vervoersbewijs te pakken. Meteen kwam ik op het idee om de overige verlopen trein kaartjes uit mijn portemonnee te halen.
Zo gezegd zo gedaan ik had alle kaartjes verzameld die ik wou weggooien terwijl ik mijn kaartje aan de conducteur gaf verscheurde ik de rest van de kaartjes, Ik kreeg mijn kaartje terug van de conducteur en hij liep verder, een aantal seconde later kwam de conducteur terug en die vroeg of hij mijn kaartje opnieuw mocht zien.
Ik pakte mijn kaartje en die toonde ik weer aan de conducteur, vervolgens zij de conducteur dat het kaartje vorige week was verlopen (Dat klopt ik moest vorige week ook werken, toen had ik 3 kaartjes zonder datum gekocht), Eerst dacht ik dat de conducteur een geintje maakte, maar al gauw kwam ik er achter dat het geen grapje was. De conducteur vroeg of ik een geldige legitimatie bewijs bij me had, ik gaf de conducteur mijn legitimatie en hij begon meteen een bon uit te schrijven, Ik zij “Meneer mijn kaartje licht in de prullenbak”.
Ik pakte het stapeltje verscheurde kaartjes en zocht mijn geldige kaartje op ik schoof alle gescheurde (verscheurde) delen bij elkaar om aan te tonen dat ik er wel één had gekocht. Vervolgens zonder te kijken antwoorden de conducteur al schrijvend “Sorry, maar Ik kan het niet accepteren als een geldige vervoersbewijs”. Op dat moment viel ik stil met het gevoel dat ik de grond ik zakte. Ik kreeg een bonnetje en mijn legitimatie bewijs in mijn hadden gedrukt, ik stapte meteen uit (Ik was bij mijn eindbestemming gekomen). Ik begrijp dat ik beter had moeten opletten met het verscheuren van mijn oude kaartjes, maar ik kon aantonen dat ik een geldige kaartje had (Ik had hem wel in 5~6 stukken gescheurd maar duidelijk genoeg om te zien dat hij geldig was!). Ik kan helaas het verscheurde kaartje niet tonen omdat ik die zonder erbij na te denken weer in de prullenbak heb gegooid (op het station). De conducteur die me heeft beboet kan mijn verhaal bevestigen.
 
Ohh, dat zuigt. Ik ben gelukkig in deze situatie is bijna nooit in Noorwegen. Haha.
 
Haha Mokerhamer da is wel echt erg o_0...

Ik heb ook zoiets mee gemaakt.

Ik was met een paar vrienden en mijn vriendin naar de efteling gegaan met de bus vanuit 's-hertogenbosch.
Efteling was hartstikke gezellig! Eenmaal terug van de efteling zaten we in de bus vanuit Kaatsheuvel ( efteling ) naar 's-Hertogenbosch. Halverwege de busreis zat ik een beetje met m'n kaartje te spelen en terwijl ik aan het praten ben met m'n vriendin scheur ik mijn buskaart ( met elkaartje ) in 50 stukjes. Niet bij nagedacht dat ik dat kaartje nog nodig had om naar Rosmalen te komen!!
5 minuten voor aankomst in 's-Hertogenbosch zegt m'n vriendin ineens "Mike, waar is je kaartje?" ""Slik, k*t. In de prullenbak"".

Eenmaal uit de bus m'n vader gebeld om ons op te halen, want we hadden geen geld voor de bus meer. Alles was op gegaan aan de Efteling!
Mijn vader was werken, mijn moeder was werken en mijn broer was in Amsterdam. Mijn vrienden waren al vertrokken. Dusja, één mogelijkheid "Lopen" vanuit 's-Hertogenbosch naar Rosmalen ( 5KM ) half uurtje lopen met zware bagage :p
 
Back
Top