• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Haalpp @data

Nikodada

ƧнääиκƵ- TheWalkingDead
Reaction score
107
Hejsan, min data börja fuckas nyss, skärmen blir svart o den börjar pipa, skriver snabbt editar sen sitter på den atm.

Har hänt förr skicka på lagning men pallar ej vill veta om de finns ett sätt o fixa, rep + ifall help

Hmm kan vara en liten gnagare i datorn som pipar och har sig där inne:(

Mm ellerhur ne men seriöst datan piper, skärmen loosar connection t datan

blir lack de e fan 2x IP weekend på LoL =(

Vet inte riktigt hur det är med varningssignalerna men det lär ju vara antingen moderkortet, grafikkortet eller minnena. Testa byt grafikkort lite snabbt (om du har något liggande, eller från en annan stationär dator) och se om det funkar?

Har samma problem, det är värmen som gör att min piper och skärmen loosar connection med datorn - har öppnat upp schassit(stavfel xD?) och riktade en fläkt mot grafikkortet så funkar det perfekt ; )

Har samma problem, det är värmen som gör att min piper och skärmen loosar connection med datorn - har öppnat upp schassit(stavfel xD?) och riktade en fläkt mot grafikkortet så funkar det perfekt ; )

Jo de är exakt så , asså ja öppnade datan nån dags sen efter ja blev lack på datan o städade datan, speciellt fläkten =P och datan funkade bra men igår och nu cpar den igen, så ska skicka in den på lagning nog , har ju ändå 1 månad kvar på försäkring så what teh heck xD har laptop <3

Edit; Kan stänga denna tråden.

Solved - Skickat den på lagning eller ja ska nu =P

Last edited:
Back