• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hans Teeuwen en De meiden van halal in Bimbo's en Boerka's

vind hem wel grappig weetje dat die meiden al die moeilijke worden van te voren instuderen?? zielig van ze
 
Inderdaad zielige wijven en hans eunt ze daar dik ;).

ik vind die meiden echt dom ze denken nu ze een programma hebben dure woorden kunnen gebruiken toch jammer dat er naast de camera de moeilijke woorden staan om hun "slimmer" te laten zijn in een andere programme hebben ze gevraagt wat die woorden wareren toen hebben ze het toegegeven :p
 
ik vind die meiden echt dom ze denken nu ze een programma hebben dure woorden kunnen gebruiken toch jammer dat er naast de camera de moeilijke woorden staan om hun "slimmer" te laten zijn in een andere programme hebben ze gevraagt wat die woorden wareren toen hebben ze het toegegeven :p

Volgens mij hebben die wijven een oortje, want die eene zit heletijd aan haar oor te friemele en volgens mij kanze amper nederlands.
 
Vet droog.

Hans zou er over moeten denken om politicus te worden, kan hij het nog ver mee schoppen. En zou tenminste een beter minister president zijn dan Balkende.

Kjeld~
 
met hans als president dan is het egt wel rlx in nederland



ze beginne gwn allemaal voor hem te klappen da vink egt rlx
 
Back
Top