• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

[Hjälp] Vista Stora FPS Drops

Awesomedude

Luffarn Chrille
Joined
Feb 14, 2010
Messages
69
Reaction score
0
Location
Sweden>Örebro>Mark
Jag har ett väldigt jobbigt problem med Vista.....

Ifall jag tex kör 1 program lets say "League of Legends" sen tabbar jag ner och öppnar kanske youtube för en nice musikvideo eller nått , efter ett tag så får jag Groooova fps drops! från ca 80 fps till 3-9 fps!?

Jag hade Xp installerat för några veckor sen men Illegal verision :wub: , iaf då hade jag inga problem att köra flera program samtidigt , jag kunde ha Youtube , Spotify , Counter Strike , League of Legends och Såklart Tibia på i bakgrunden!

Men alltid när jag har Vista installerat så får jag detta problem <_<

Är det någon som har samma problem eller har haft och kunde återgärda problemet?
Svara gärna med all nödvändig Information och inge Bump / Flamers tack :) :wub:


Yours Awesomedude :)
 
Finns ett kanonsätt att fixa detta, MÅSTE du ha Vista? Annars dra ner W7, som är IMO mycket bättre :)
 
Håller med Onii helt.. Vista är det sämsta operativ system någonsin gjort för gamers..
Skaffa Win7 istället, Imo mycket bättre! Bäst är dock XP :)
 
Back
Top