• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Tutorial Hjälp :)

Stranden

New Member
Joined
May 20, 2009
Messages
9
Reaction score
0
Hejsan skulle behöva någon som vill starta en ot med mig :) Skulle vilja ha en rl map 8.4 med gengia och oken. Detta är min första ot, så skulle behöva hjälp med det mesta :) / Stranden:confused:
 
Vad behöver du Tutorial till?
Att göra en Strand?
 
Tror inte du kommer få ihop något team eftersom du just blivit medlem och ingen kommer säkert lita på dig.
 
Okej :eek:? min bror tipsade mig om att jag skulle gå in här "Greyshade" heter han. Han kan det mesta men vägrar hjälpa mig :( Men ni behöver inte ösa kritik, om ni är intresserade kan ni väl hjälpa mig ? :)
 
Är det de som behövs typ ? men undrar mest hur jag kollar ipn på servern så jag kan logga in och titta, för att laddade ner en server igår men fick inte igång det riktigt :eek:
 
Men herregud.
Gör som Neon sa. Kolla igenom dom länkarna och följ instruktionerna. Behöver du någon annan hjälp:
Posta här! :D
 
Haha fattar ju inte mycket av det där eftersom det är min första ot så att säga men vore schysst om det finns någon som vill vara med på denna ot och hjälpa mig :)
 
Testa den HÄR då, den är på svenska och du kanske kommer förstå lite bättre...
Och som Nuuben sa, om du verkligen inte förstår nåt... posta här, så hjälper vi dig.
 
Last edited:
Back
Top