• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hoe heb jij je Leraar genaait?

Mokerhamer

Retired Global Mod
Senator
Joined
Aug 6, 2007
Messages
1,767
Reaction score
35
hoi,

Dit is een soort van verhalen thread, vertel de beste naaistreken die je met je leraar hebt uitgehaalt.

Dit is mijn is mijn verhaal:
Op onze school kunnen alle leraren via een inlognaam+ password de cijfers van alle leerlingen bewerken, en daar heb ik misbruik van gemaakt. Een friend van mij ging achter de bureau van de leraar zitten en verwisselde zijn toetsenbord met de mijne, na 15 minuten kwam de leeraar om in te loggen ik ken mijn leeraar goed en ik weet dat als hij typt dat hij nooit naar het scherm kijkt. nadat hij alles had ingevult drukte hij enter en hij logde in (op mijn pc) ik zette mijn beeldscherm uit zodat hij niks zag, vervolgens gaf ik mijn vriend de opdracht om de toetsenborden weer te verwisselen, zodat de leeraar op zijn p.c kon inloggen. na ongeveer 1 uur ging de leeraar weg naar een andere lokaal dat gaf mij een kans om cijfers te veranderen. iederen die zijn onvoldoende weg wou halen koste moest dokken (2 euro per verandere cijfer), om niet op te vallen, hebben we alleen de onvoldoendes verandert naar een 6.


2 dagen later werd ik gepakt en jammer genoeg hadden ze een backup =( was 1 week geschorst mijn vriend 2 dagen. maar de 28 euro hebben ze nooit terug gekregen :p
 
Ah, jammer dat je werd gepakt maar hoe kwamen ze erachter dat jij het was en je vriend? Achja 28 euro erbij niet dat het veel was ofso. =)

-----------------------

Op mijn school gingen we altijd best veel klote in de klas
vooral bij wiskunde we gooien krijtjes en legge natte sponzen op de stoel van de leraar zodat dat ie een natte broek heeft of de kas omdraaien. :p
maar hij pakt ons ook wel terug.
 
Ah, jammer dat je werd gepakt maar hoe kwamen ze erachter dat jij het was en je vriend? Achja 28 euro erbij niet dat het veel was ofso. =)

-----------------------

Op mijn school gingen we altijd best veel klote in de klas
vooral bij wiskunde we gooien krijtjes en legge natte sponzen op de stoel van de leraar zodat dat ie een natte broek heeft of de kas omdraaien. :p
maar hij pakt ons ook wel terug.

Nouw, ze kunnen presies zien van welke p.c je inlogt, ze hadden al in de gaten dat de cijfers waren verandert dus ze hielden de gebruikersnaam van de leeraar in de gaten, toen ik inlogde konde hun zien op welke p.c (van de 240) en binnen 5 minuten stond system beheer naast me. athans dat zij een vriend van me systeembeheer zij dat hij het "toevallig" zag

Nouw, ze kunnen presies zien van welke p.c je inlogt, ze hadden al in de gaten dat de cijfers waren verandert dus ze hielden de gebruikersnaam van de leeraar in de gaten, toen ik inlogde konde hun zien op welke p.c (van de 240) en binnen 5 minuten stond system beheer naast me. athans dat zij een vriend van me systeembeheer zij dat hij het "toevallig" zag




Haha ik heb ook een leeraar, hijs niet bepaalt slim hij geeft natuurscheikunde en als we geen zin in les gaan we vragen stellen over zijn juight of over zijn hobby (slangen houder) en die gast kan een hele 70Min lang doorlullen terwijl de rest van de klas muziek aan het luisteren is of op de psp, als 1 persoon naar hem luisterd is het voor hem genoeg
 
Last edited by a moderator:
Ja, op mijn school kan je best goed klote met de leraren maar we maken ook de huiswerk anders moet je dat thuis doen en daar heb ik geen zin in. ;)
 
Ja, op mijn school kan je best goed klote met de leraren maar we maken ook de huiswerk anders moet je dat thuis doen en daar heb ik geen zin in. ;)

lol ik zeg het je eerlijk in onze klas maken 98% van de klas de huiswerk NIET in de les zitten we te kloten en chekies te draaien :p
 
mijn verhaal (lerares moest huilen)
het was weer eens dinsdag het 5de uur, en we hadden duits
(ff snel een beeld voor jullie schetsen: ca 90% van de klas was onderuitgezakt aan 't keten met voor/achter buurman/vrouw). Er werd voor de zoveelste keer over het voltooid deelwoord gezeurd en we hadden zin in wat lol, was tog ons laatste uur.
en zo begon het, een paar flikkers hadden 2 lege schriften gepakt, en begonnen ze blaadje voor blaadje kapot te scheuren(tot ergernis van de lerares), toen ze er klaar mee waren, werden er 3 blaadjes aan elk persoon in de klas gegeven (we waren met ~25), die er allemaal propjes van vouwden... de rest kan je wel raden: proppengevecht, wat de lerares (duh...) helemaal NIET leuk vond, we waren een kwartier aan het gooien toen iemand dom bezig was, en een prop van de grond wou pakken, en hij flikkerde van z'n stoel, klas lachen, maar de aap werd eruit gestuurd (was ons laatste uur dus hij ging naar huis), en wij: nog steeds gooien.. en de lerares maar schreeuwen en schreeuwen, totdat iemand het lollig vond een prop tegen het bord aan te gooien, en zo ging dat nog ff door. Toen werd de lerares het maar es zat en deelde strafwerk uit (op papier, dus dat waren al snel proppen die door de klas vlogen). En net ff voordat de bel ging, scheurde iemand de kaft van z'n werkboek en smeet die tegen de lerares (die toen moest huilen), en toen ging de bel en waren we pleite...
 
~my kickass story~

toen ik nederlands had en de staff belde over of ik nog ff een briefje kon in gaan levere moest ik de klas uit om naar de staf te gaan.
toen had mn nederlands leraar de borde wisser (helemaal wit gekalkt) gepakt en op mn tas uitgeklopt.

ik natuurlijk helemaal pissig enzo. dus heb ik besloten om hem een x trug te pakken.
een week later kwam ik met een bus scheerschuim op school wachte tot hij iets op het bord ging schijven, en toen heb ik hem helemaal onder gespoten...:p
daarna moest hij de klas natuurlijk uit om zich ff schoon temaken, maar liet zn sleutels in de klas liggen.
toen had een vriend van mij die sleutels gepakt en van binnen op slot gedaan en de heleles een beetje zitte klooien en muziek luisteren :D:thumbup:
 
Oke ik zie dat hier al lang niet meer gereageert is maar ik heb nog een vet verhaal XD

(oke men klas zat gevult met peeps die nooit werken en een beetje stoer dede enzo).

maarja et gaat over de teken lerares..die hebbe we overspannen naar huis laten gaan en is een maan later pas weer les gaan geven. (ze rende gwn huilend de klas uit)! oke et was een normaal les uur en we zate met zen allen te klooien en wat op papier te kalken...totdat iemand een fles met rode verf pakte, dat in een paar a4tjes spoot en begon te gooien..natuurlijk iedereen dat nadoen en die lerares helemaal pissed.. begon te schreeuwen enzo. maarja ze had heel weinig zelfvertrouwen en dat wisten we dus we ginge lekker door. toen begon et....ze liep even het lokaal uit en we gingen met zen allen "boobytraps" maken zoals: haar bureaustoel molle zodat ze op de grond pleurde als ze ging zitte etc etc. aan et eind rende ze dus al huilend weg en een paar mense uit de klas werde geschorst voor een week ofzo. weg echt chill want we hadde daarna een maand geen teken les meer :D
 
Back
Top