• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

HP pavilion a6412 penti

Teddy

SweStream.se
Reaction score
10
Tjenare
Nu är det så att jag har ominstallerat windows XP på min (WINDOWS VISTA DATOR : HP pavilion a6412 penti ) så nu har jag Windows XP men hittar inga driv rutiner för windows xp .. sitter på min andra dator med USB Stick så föröver drivrutiner men jag behöver internet men hittar inte för WINDOWS XP ... bara för windows VISTA och det fungerar inte ...

Här är det jag behöver.. :(
Spring 2008 Original Realtek LAN Driver HP Pavilion a6412p Desktop PC - HP technical support (Sweden - English)

Ye, ominstallerade mitt också för ett tag sedan till XP. Det var as jobbigt att hitta rätt o skit, hade ej internet mm. Min brorsa fixade det, dock.
Du behöver inte installera den ena ATI drivrutinen ifall du inte har det grafikkortet. Men ta resten av de andra filerna, och SPARA alltid de filerna för formatering o.s.v. Men om du använder W7 så fixar den ALLT på direkten, as gött :D

Här har du, MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Back