• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Hulp nodig?

Mss is deze vraag al gesteld maar als ik met search funtie zoek vind ik geen atnwoorden. Ik gebruit TFS voor 8.21 met MYsql. Ik heb een acc page gemaakt met nicaw_sql_v3.19. Je kan acc make en het komt tevoorschijn in database maar als je wilt inloggen is acc nummer of pass verkeert. Ip changer is wel juist want je als je acc maakt met acc manager wert het wel maar komt het acc en de player niet in database tevoorschijn. Weet iemand oplossing?
 
heb je die account maker goed geconfigureerd? dat ie de accounts maakt op de goede database? en heb je in je config wel mysql ingevult inplaats van sqllite?
 
Kan het zijn dat commands niet werken in TFS 8.21? want ik heb mijn acc account_id 5 gegeve en men player account_id 4, server restart maar werkt niet.
 
Ow ja bedoelde ik group_id en in men commands.XML staat
<command cmd="/invisible" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/b" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/i" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/n" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/reload" group="1" acctype="5"/>
<command cmd="/s" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/openserver" group="1" acctype="5"/>
<command cmd="/closeserver" group="1" acctype="5"/>
<command cmd="/owner" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/goto" group="2" acctype="4"/>
<command cmd="/a" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/c" group="2" acctype="4"/>
<command cmd="/m" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/summon" group="2" acctype="5"/>
<command cmd="/kick" group="1" acctype="4"/>
<command cmd="/B" group="1" acctype="4"/>
<command cmd="/q" group="2" acctype="4"/>
<command cmd="/info" group="1" acctype="4"/>
<command cmd="/gethouse" group="2" acctype="4"/>

enz.
Bij men andere server die was xml werkte alles goed maar dezemorgend gestart me sql..
 
Hmm GM account werkt wel maar commands nog steeds niet als ik ze typ komen ze gwn in default chat.
 
Ik ben nieuw in SQL en ben er al een paar dagen mee bezig, maar ik kom er niet uit.

Ik heb een 8.22 Real Map server gedownload (SQL) En heb alles goed gezet enzo. Maar nu wilde ik een account maken voor mijn God. Dus ik open de server met SQLite Expert. Ik ga naar accounts en dan weet ik niet meer wat ik moet doen. In sommige tutorials staat dat je op een plusje moet drukken, maar welk plusje moet dat dan wezen? en in welk vakje moet ik dat dan invullen?

En dan nog iets: Als ik de server start en ik ga in account manager zegt hij: wrong temple position. Dus ik ging kijken of de temple position overeen komt met de temple position in mn config, en het was goed. Toen hoorde ik nog van iemand dat je de temple position in de Database moet invullen. Dus ik opende de server in SQLite Expert en ga naar players/characters. En daar zie ik inderdaad de temple position staan. Maar in welk hokje moet ik dit nu invullen? Want ik vulde hem in in Default en het deed het nog steeds niet. Misschien weten jullie wat ik hier fout doe.

Ik hoop dat ik antwoord krijg.
 
Je moet naar het tabel Players gaan. In dat vakje moetje de naam van de account manager zoeken, waar je op clickt. Als je die hebt gevonden staat er erges bovenin bewerken. Daar druk je op en dan zie je erges templex, templey en templez ofzoiets staan. Ik doe dit uit het hoofd, dus het kan er iets anders staan!

Khoop dat dit je heeft geholpen.
Gl met je serv,
Sentielo
 
Ik snap het nog niet. Moet je iets op internet doen ofzow??
En als ik in players ga zie ik onder elkaar id,name,group id,account id enz. en in de kolom rechts van die kolom staat declared types ofzow, en daar weer rechts staat type, en daar weer rechts: size, prosition,not null, enz. In welk hokje moet ik dit nu invullen dan? Of zit ik helemaal verkeerd hier?

Trouwens ik heb ze ingevult bij Default Value en dit doet het niet.

Ik hoop op een bericht
 
Ik heb ook een vraagie. Welke map trekt veel mensen op Real map na. Maakt niet uit welke client de map is.

Listo
 
ik zou zeggen een zelfgemaakte map, zolang hij maar mooi is, maar het hangt ook af van wat voor 'n soort spelers je wilt hebben en wat de exp rate is
 
Ik ben momentueel op zaak naar een inlog syteem die samen werkt met Mysql.

Je logt in je komt op een andere pagina klaar.. het punt is ik kan die niet vinden en zelf maken heeft ook geen nu ik ken de nieuwe security scripts niet en als ik ga googlen komen er alleen owes tevoorschijn kun jij me helpen?
 
Back
Top