• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Ironi?

HAAHHAHAHAHAHAHA, seriöst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sex andra tonåringar försökte rädda honom – men ingen kunde simma.

Alla utom 15-åringen omkom.
dör man inte av garv när man läser det så är det fan något fel på ens humor

Serriöst de som tycker detta är roligt är mentalt störda.. Tänk om de vore era syskon skulle, o ni inte kunde simma.. Skulle ni skrattat då?:O

exat
Visa
Respect inget annat!

Det "roliga" är att 6 hoppade i för att rädda killen i vattnet och de dör själva utan att hjälpa killen.
Det är sorligt att det hände dock.

Serriöst de som tycker detta är roligt är mentalt störda.. Tänk om de vore era syskon skulle, o ni inte kunde simma.. Skulle ni skrattat då?:O

exat
Visa
Respect inget annat!
Kalla mig mentalt störd då för att jag finner ironin rolig.

Det "roliga" är att 6 hoppade i för att rädda killen i vattnet och de dör själva utan att hjälpa killen.
Det är sorligt att det hände dock.

Kalla mig mentalt störd då för att jag finner ironin rolig.

Ironin är rolig, men att folk dog det var ju knappast något jag skrattar åt men ironin är humoristisk.

exat
Visa
Respect inget annat!

Jag skulle aldrig låta mitt syskon vara där utan att kunna simma ;)

Och ja det är "kul" xD Skratta också när jag läste det :P

Jag skulle aldrig låta mitt syskon vara där utan att kunna simma ;)

Och ja det är "kul" xD Skratta också när jag läste det :P

Tänk att du har ett barn som går ut i en flod där det är 5m~? djupt och inte kan simma, sen springer dina kompisars barn ut och de kan inte heller simma.. Vem fan tillåter det

Tänk att du har ett barn som går ut i en flod där det är 5m~? djupt och inte kan simma, sen springer dina kompisars barn ut och de kan inte heller simma.. Vem fan tillåter det

som jag sa.. Skulle aldrig tillåta min unge/syskon att vara där det är 5m djupt utan att h*n kan simma...

Och simma är väl nått man lär sig vid typ 6-10 års ålder?
Men men.. det blir väl sådär när föräldrarna inte tar ansvar..

Tror inte föräldrarna tänkte (de får inte va där för de kan inte simma) eftersom inte heller de kunde simma. Ironi ja. Men inte kul.

Hur kan ni tycka detta är roligt? Dom var 7 stycken kompisar ute och så höll en av dom på o drunka, Då ser hans 6 kompisar det o försöker rädda han men så kunde ingen av dom simma.. Dom gjorde allt för o rädda han. Hur kan ni tycka det är kul? :S

Hur kan ni tycka detta är roligt? Dom var 7 stycken kompisar ute och så höll en av dom på o drunka, Då ser hans 6 kompisar det o försöker rädda han men så kunde ingen av dom simma.. Dom gjorde allt för o rädda han. Hur kan ni tycka det är kul? :S

Om din kompis halkar på ett bananskal och på vägen mot asfalten gör en massa konstiga rörelser. Vad skulle du göra? skratta? det skulle jag. Om det visar sig att han blir handikappad så kommer jag fortfarande tycke att fallet såg sjukt roligt ut. Men det betyder inte att jag tycker att han blev handikappad var roligt.

Svårt att förklara vad jag menar. Jag tycker inte att alla dog var roligt..

Back