• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Kan du något om cyklar?

Snel pUppie

Member
Senator
Joined
Jun 15, 2007
Messages
1,634
Reaction score
5
Hejsan allihopa!

Undrade bara om någon här kan något om grymma cyklar... För isåfall kan ni bedömma den här cykeln åt mig:
http://195.149.144.149/images/85/8590027371.jpg

min bror ska köpa den idag :p Han ska använda den till att lära sig trixa...

Skriv på bara!
 
aw den är någ bra för att trixa med :D
ser väldigt snygg ut! =)
aja jag skulle köpt den om jag var han =)
 
Är det något du tror eller något du kan försäkra dig om? :p Det här är info om cykeln:

Tjena jag tänkte sälja min kona scrap.. Den är i bra skick och den ser väldigt snygg ut. Det sitter en shimano alivio växelreglash och en hayes skivbroms med en stor skiva. Fälgarna på cykeln är väldigt fräscha och dom är inte sheva.
säljer cykeln pga bilköp.

Han har också byggt ihop den själv från sina polares najsiga cyklar :p
 
Snel pUppie said:
Är det något du tror eller något du kan försäkra dig om? :p Det här är info om cykeln:

Tjena jag tänkte sälja min kona scrap.. Den är i bra skick och den ser väldigt snygg ut. Det sitter en shimano alivio växelreglash och en hayes skivbroms med en stor skiva. Fälgarna på cykeln är väldigt fräscha och dom är inte sheva.
säljer cykeln pga bilköp.

Han har också byggt ihop den själv från sina polares najsiga cyklar :p
som det låter så är den bra!
men jag är inte direkt inne i cyklar så best fråga nån annan :D!
 
Bullen said:
Är den från blocket.se möjligtvis???

Just den bilen är från Eniro men det finns en likadan annons på blocket.. Bara att han sålde den för 4500 kr på blocket och 3300kr på eniro... Min brorsa köpte den för 3300 kr för nåra dar sen ;p
 
Den ser snyggare ut i verkligheten :p Såg nästan ny ut när min bror köpte den :p
 
Den ser snyggare ut i verkligheten :p Såg nästan ny ut när min bror köpte den :p
 
Back
Top