• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Kan niet meer inloggen op een ot

keku

New Member
Joined
Apr 20, 2008
Messages
2
Reaction score
0
zooo ik snap er helemaal nix meer van:confused::confused:

Ik wil ot gaan spelen maar hij doet gewoon helemaal nix meer kan op geen enkele ot inlogge die ik wil :(

Ik speelde altijd dezelfde ot een 8,1 server en opeens gaf die aan je moet een 8,00 client hebbe en als ik die downloade deed die het niet.

Terwijl die gewoon nog steeds 8,1 server is en gewoon online staat.

En als ik andere ot's probeer dan gebeurt er gewoon nix..

Iemand enig idee wat dit kan zijn want snap er helemaal nix meer van.

Cya ,

Keku

En nee heb nix verandert ofzo aan settings of whatever.
Dit is opeens zomaar gekomen...
 
zooo ik snap er helemaal nix meer van:confused::confused:

Ik wil ot gaan spelen maar hij doet gewoon helemaal nix meer kan op geen enkele ot inlogge die ik wil :(

Ik speelde altijd dezelfde ot een 8,1 server en opeens gaf die aan je moet een 8,00 client hebbe en als ik die downloade deed die het niet.

Terwijl die gewoon nog steeds 8,1 server is en gewoon online staat.

En als ik andere ot's probeer dan gebeurt er gewoon nix..

Iemand enig idee wat dit kan zijn want snap er helemaal nix meer van.

Cya ,

Keku

En nee heb nix verandert ofzo aan settings of whatever.
Dit is opeens zomaar gekomen...


Krijg je die "8.0" bericht als je character aanklikt of meteen al als je inglogt, welke ipchanger gebruik je eigenlijk dan?
 
Ja dat heb ik ook wel eens, maar check de Port (welke meestal 7171 is) en de tibia versie die de ip changer aangeeft, meestal als ik niet kan inloggen komt dat omdat ik/iemand anders op mijn multi ip changer de tibia versie heeft veranderd... :S
anders zou je ook nog eens kunnen proberen om tibia 8.1 opnieuw te downloaden?
en als hij het dan nog niet doet zeg je het hier maar.
 
Back
Top