Nevalopo
Demigod
U.u Dom ska va helt svarta eller helt vita!
Om dom inte är helt vita så röstar jag inte... Ju mer vit = ju mer genomskinligt? GFOGOGOOGOGOGOG WHITE
Om dom inte är helt vita så röstar jag inte... Ju mer vit = ju mer genomskinligt? GFOGOGOOGOGOGOG WHITE
Större chans att få boner på stranden? NEJ TACK![]()
Om du är rädd att få stånd om du ser en het tjej med nästan genomskinlig bikini, så kan du alltid ta på ett par jävligt tighta kalsonger under badbrallorna. De borde nog dölja odjuret om det skulle vakna till liv D:
Inte vet jag?Vem fan har kalsonger under badbyxorna?![]()
Om du är rädd för att få stånd så, JA då har jag iallafall... Inte så gefla roligt att gå med ett tält i byxorna på stranden eller?
Vem tusan går till en simhall ? Det gjorde man när man var såhär 10-11 årMina kompisar brukar gå till simhallen när det är som varmast på sommaren-.- dumma? ja. De bara lägga sig i badkaret på vintern eller dra till en sjö o bada än nooblet simhall faktiskt. Nu har vi gått jevligt offtopic här.
Zisly : Jaa du, om det fanns badvakter så skulle du nog blivit tagen o dom frågat om du va nå jefla pedofil eller liknande :S
Zisly : Jaa du, om det fanns badvakter så skulle du nog blivit tagen o dom frågat om du va nå jefla pedofil eller liknande :S
Vem tusan går till en simhall ? Det gjorde man när man var såhär 10-11 årMina kompisar brukar gå till simhallen när det är som varmast på sommaren-.- dumma? ja. De bara lägga sig i badkaret på vintern eller dra till en sjö o bada än nooblet simhall faktiskt. Nu har vi gått jevligt offtopic här.