• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Kanske lite gay..

Om dom inte är helt vita så röstar jag inte... Ju mer vit = ju mer genomskinligt? GFOGOGOOGOGOGOG WHITE

Större chans att få boner på stranden? NEJ TACK :p

Om du är rädd att få stånd om du ser en het tjej med nästan genomskinlig bikini, så kan du alltid ta på ett par jävligt tighta kalsonger under badbrallorna. De borde nog dölja odjuret om det skulle vakna till liv D:

Om du är rädd att få stånd om du ser en het tjej med nästan genomskinlig bikini, så kan du alltid ta på ett par jävligt tighta kalsonger under badbrallorna. De borde nog dölja odjuret om det skulle vakna till liv D:

Vem fan har kalsonger under badbyxorna? :o

Om du är rädd för att få stånd så, JA då har jag iallafall... Inte så gefla roligt att gå med ett tält i byxorna på stranden eller?

Om du är rädd för att få stånd så, JA då har jag iallafall... Inte så gefla roligt att gå med ett tält i byxorna på stranden eller?

Det kan säkert vara jävligt roligt att gå runt med en stort tält. Skulle ju vara kul att se allas reaktion xD

Vem tusan går till en simhall ? Det gjorde man när man var såhär 10-11 år :o Mina kompisar brukar gå till simhallen när det är som varmast på sommaren-.- dumma? ja. De bara lägga sig i badkaret på vintern eller dra till en sjö o bada än nooblet simhall faktiskt. Nu har vi gått jevligt offtopic här.

Zisly : Jaa du, om det fanns badvakter så skulle du nog blivit tagen o dom frågat om du va nå jefla pedofil eller liknande :S

Vem tusan går till en simhall ? Det gjorde man när man var såhär 10-11 år :o Mina kompisar brukar gå till simhallen när det är som varmast på sommaren-.- dumma? ja. De bara lägga sig i badkaret på vintern eller dra till en sjö o bada än nooblet simhall faktiskt. Nu har vi gått jevligt offtopic här.

Zisly : Jaa du, om det fanns badvakter så skulle du nog blivit tagen o dom frågat om du va nå jefla pedofil eller liknande :S

Bad, Idrott, står i betygskriterierna, också bra om man vill hålla igång.

Nu ska jag göra en sån där bikini :D

Eh? Vem vill inte se 10åringar i bikini osv? ...
Kan ju ha tur att folk i ens egen ålder kommer? HÄÄHÄHÄHÄÄHHÄHÄÄHÄH

Back