• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Köp av ram minne?

Fairywintah

RoHaN-OTs - Support and Mapper.
Reaction score
13
Vart ska man köpa ram minne. Ska ny börja filma på min dator. Mw2 montage och skit. och undrar om nån vet nåt bra ställe som ligger nära Värmdö/Nacka/Stockholm.. som har typ 2 eller 4 gb Ram minne.. som kostar hyfsat

Ni kan fråga också om ram minne vart du köper osv bla bla bla!!!

Jag tänker på att man går köper det i en affär inte på internet :D

Din pappa jobbar ju på dustin, och du får billigare saker där. (enligt dig)

Varför köper du inte därifrån då? Har du inte heller tillåtelse att köpa från farsaNs företag? najs najs

Din pappa jobbar ju på dustin, och du får billigare saker där. (enligt dig)

Varför köper du inte därifrån då? Har du inte heller tillåtelse att köpa från farsaNs företag? najs najs

Men tror du jag kan ta hans kreditkort och köpa vad som helst. tänk lite innan du ens skriver.
och ja. han får saker billigare men inte typ 500 kr billigare jag snackar om 30-70 kr.. -.-

Last edited by a moderator:
Men tror du jag kan ta hans kreditkort och köpa vad som helst. tänk lite innan du ens skriver.
och ja. han får saker billigare men inte typ 500 kr billigare jag snackar om 30-70 kr.. -.-

herregud, du ska ju fråga ifall han kan beställa åt dig, så ger du han pengar irl...

du sa att du köpte en dator för 3 000 som klarade crysis bland annat, så den kostade 3030-3070? :)

Last edited by a moderator:
herregud, du ska ju fråga ifall han kan beställa åt dig, så ger du han pengar irl...

du sa att du köpte en dator för 3 000 som klarade crysis bland annat, så den kostade 3030-3070? :)

Datorn blev billigare inte dyrar smart as. Det funkar inte så här.. Han är envis. inte som din mamma eller pappa som gör dig bortskämd maybe,..-.-

Back