• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Land of the dead

rafion

Very tough
Reaction score
0
Hej. Idag kommer det en Skräck film som jag har sett framemot att se. har dock inte sett den än. men jag hoppas den är bättre och skrämmande än saw. dock så är saw inte så skrämmande
men jag hoppas ni kommer att kommentera vad ni tyckte om filmen. den kommer idag klockan 23:00 på Viasat (6)
Tid: 23:00 - 00:45
Handling om Land of the dead

Fransk/kanadensisk skräckfilm från 2005. Världen har tagits över av zombies och de överlevande människorna har barrikaderat sig bakom en mur inne i en stad. Kaos råder på gatorna och de överlevande måste hitta ett sätt att förhindra de levande döda att bryta sig in i den skyddade staden.

I rollerna: Dennis Hopper, Simon Baker, John Leguizamo, Asia Argento, Robert Joy. Regi: George A. Romero

Tack. - [email protected]

Dawn of the dead är 100x bättre.

A nurse, a policeman, a young married couple, a salesman, and other survivors of a worldwide plague that is producing aggressive, flesh-eating zombies, take refuge in a mega Midwestern shopping mall.
Har den på dvd. men har dock inte sett den än.

Den är bra mycket bättre än Land of the Dead

Land of the dead är okej men dawn of the dead är bättre ^^ (den när dom e i en köpcenter e nice :D )

btw : såg nått på 5an han som gjort filmerna va där, de va någon oscar gala för skräck :P kollade för ja ville hitta bra skräck xDD. såg att den killen har gjort alla "of the dead" filmer så xD

Land of the dead var grymt! Men fattade inte vad som var så jävla bra med bilen :o

Back