• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Letar efter billiga boxningsmaterial

Y0u

New Member
Reaction score
1
y0, jag undrar om någon kan en billig sida som säljer dem här: Ali Classic Boxing Gloves-Everlast.com

Grejen är att det är frakten som är så jävla dyr.. Skulle vara jävligt tacksam ifall någon hittar en med billig frakt eller någon svensk!

boxas du? :o

I alla fall, jag kör BJJ (Brasilianks jiu jitsu) och har beställt allt jag behövt från TAPOUT

med allt menar jag underdelarna -> shorts <- och handskarna, nån tshirt oxå som jag dock alrdig använder :P

Men jag är inte 100% säker på att dom säljer just dom handskarna du behöver

rekomendrar budo-nord bäst med judo,karate, jui jitsu osv..

Boxhandskar
du får leta lite själv vilka du ska ha ;)

199 + 100 frakt = 299 kr Dem kostar 10 dollar annars :P.. Men det är den där jävla frakten alltså -.-

Gå till Stadium och fråga om dom kan beställa. Dom betalar iaf en del av frakten men inte allt. Iaf så va det så för min lillasyster när hon skulle köpa innebandy skor (målvakts skor)

Gå till Stadium och fråga om dom kan beställa. Dom betalar iaf en del av frakten men inte allt. Iaf så va det så för min lillasyster när hon skulle köpa innebandy skor (målvakts skor)

Oh äre sant?.. Ska jag bara gå till kassan och fråga?:p

Back