• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Lord Maruch

Erdamonia

Stor galen neger
Reaction score
0
Dec 09 2009, 01:43:05 Killed at Level 234 by Dark Wink
Dec 08 2009, 19:57:55 Killed at Level 236 by The Druido
Dec 08 2009, 19:13:27 Killed at Level 237 by Rut
Dec 08 2009, 16:39:26 Killed at Level 238 by Damper
Dec 08 2009, 16:34:48 Killed at Level 240 by Rut

Verkar gå bra för dig Rasmus.. Keep it up!

Han suicidar om ni inte fattar det, men vad är ni så stolta för? haha 5+ vs 1? hahahaha nuubs

5 vs 1 han borde ändå klara sig ditt retard och du va ju bäst igår i deffencet, pierre vet att han kmr dö men ändå så ropar han dit dig, de va väl lite synd va?

Lol ja pierre drog dit mig men jag bryr mig inte så man gör för sitt team, endå om vi failade hårt borde sagt till han å logga direkt för att ni e så no lifers så jag borde fattat att ni tänkte stå där å mjölka mina suplise tills dom va slut loel å jocke, spelar roll om han va trapad? ni kan ue comba å shit, sen så stog ni ju å mjölka han suplise åxå så w/e tro va ni vill men det är inte skills att droppa en ek på 5+ mages

Bryr mig inte om du var där elr inte, varför göra en tråd om det? så jävla idiotisk å fail av dig.. och jo det kan vara svårt å överleva 5 mages på en 250ek beror helt på vilka det är vilka lvls å om alla är ed's som ni så ligger ni på paralyze å det är jävligt irriterande å jag vettafan om han hade bot som alla ni har å om han inte hade det så tar paralyzarna jävligt hårt klart, som sagt det är inte svårt att döda en 250 ek me 5 mages vem som helst kan göra det, fråga polackerna

Ponteen Din DUMMA POLACK! Vem fan dör på en 250 EK av 5mages hahaha ! Komigen lyd Pierre mera du kmr få en bra tibia karriär då :p

Errk@@@@ Inte svårt att plocka en 250 ek på 5 mages rofl jag å 2 till mages droppade My Eggs på lvl 220 elr nått å de va inte ens svårt

Erdamonia@@@ Klart du tar 1k :]

Errk@@@@ Inte svårt att plocka en 250 ek på 5 mages rofl jag å 2 till mages droppade My Eggs på lvl 220 elr nått å de va inte ens svårt

Erdamonia@@@ Klart du tar 1k :]

det kanske inte är svårt att döda en 250 ek på 5 pers men det är svårt att dö på en 250 ek av 5 pers

Back