• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Mitt antivirus

Status
Not open for further replies.

Anoxi

Stockiz
Reaction score
31
Tjabba allihopa

Har ett problem som ni kanske kan hjälpa mig med. När ja startar min dator fungerar allting som det ska , loggar in på konton och skit men sen när F-Secure(Mitt nuvarande antivirus) kommer upp står det virus definationer 11 dar gammalt och när ja då trycker på det laggar datan isönder. Någon som kan hjälpa mig?

REP++

Eh, avinstallera det? :p Vill du ha nytt så kan du få 90 dagars free Norton virusskydd, pma mig om du vill ha link till DL, du dlar från microsofts hemsida ;p

när det står att det är gammalt, måste du fylla på, men skulle rekommendera hans invite till Norton, norton är sjukt mkt bättre, lr grattis avasta i 1 år xD

Gratis Avast i 1 år rekommenderar jag då jag inte har provat Norton.

Däremot so är F-Secure inget vidare att ha, hade samma problem. fast mina defenitioner var 30 + dagar gamla och det började bli irriterande att det inte funkade som det ska.
Använd nånting gratis

Avast / Norton / AVG

Fick hem min dator igår (den som crashade pga virus) och dom la in avast free ;) Funkar skit bra!

Hellre köper jag ESET NOD32 än NORTON för som många säger så slöar norton ner datorn.

Enligt mig är Nortin bara något skit, jag kör både ESET NOD32 och AVG :)
båda är bra på olika sätt

Mitt tips är att du avinstallerar F-Secure och sedan laddar ner ComboFix som kommer fixa datorn åt dig, därefter laddar du ner ett nytt antivirus program. Jag skulle nog gå efter Norton eller NOD32.

Om du inte vet vad ComboFix är så är det bara att googla och välj länken längst upp, därefter följer du bara instruktionerna (Inte så svårt att fatta).
:thumbup:

Status
Not open for further replies.
Back