• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

Någon som tränar?

Inget med styrka har med manlighet att göra, men vissa har ett sånt ego.

Hah :p Jag gör tvärtom.
Brukar alltid köra på gymmet först, sedan springa några kilometer xD

/Limannen

haha ja olika ibland trännar man juh fingrarna på key board ;)

Kör gymmet 3 gånger i veckan, har Karate Träning 2 gånger I Veckan. Jag har kört Karate I ca 10-11 år nu. Började när jag va 9-10 något :)

Daglig dos av allt jag håller på med:
Springer 1 timma
Situps kör 4 set med 20
Armhävningar kör 4 set med 20

Zer0xe

Jag har ett enda bra tips som visar resultat snabbt. Styrketräning på gym. Du kan fråga om hjälp och dom visar dig exakt hur du gör så du inte skadar dig.

Jag har ett enda bra tips som visar resultat snabbt. Styrketräning på gym. Du kan fråga om hjälp och dom visar dig exakt hur du gör så du inte skadar dig.

Jo, tänkte hålla mig till att springa osv och kollar gym någon gång i agusti

Springning är riktigt skönt att göra. :)
Iaf tidigt på mornarna, mycket skönt de :)

Zer0xe
Jo,vi har en hund så jag brukar först gå en 40min runda med hunden för att vakna och sen drar jag och springer ^^

Kör gymmet 3 gånger i veckan, har Karate Träning 2 gånger I Veckan. Jag har kört Karate I ca 10-11 år nu. Började när jag va 9-10 något :)

Daglig dos av allt jag håller på med:
Springer 1 timma
Situps kör 4 set med 20
Armhävningar kör 4 set med 20

Zer0xe

Jag går på taekwondo snart svart bälte bara 1 gradering till :P ( Nu i december ). Har gått ca : 5-6år nu och är 13år fyller 14år i december hah :P

OMG Villka magmuskler!!! hur lång tid tog det att få såna magmuskler och magrutor? Vill också ha så!!

Reta mej inte :'( Har faktiskt två magmuskler iaf (en på varje sida). tror inte du skulle klara 5 svänga på armarna åt gången...

Detta var en bra tråd. Kolla här, gör som jag gjorde, köp ett års eller ett halv års tid gym kort, Där finns det instruktörer som hjälper dig med vad du vill träna, dom står vid din sida och pushar dig vet ej om dom gör det till max men det gjorde dom med mig, tro mig ett år senare var jag värsta biffen :P

I alla fall ska jag börja nu igen efter augusti, 1 års till blir jag bara dubbelt så starkare ;)

Detta var en bra tråd. Kolla här, gör som jag gjorde, köp ett års eller ett halv års tid gym kort, Där finns det instruktörer som hjälper dig med vad du vill träna, dom står vid din sida och pushar dig vet ej om dom gör det till max men det gjorde dom med mig, tro mig ett år senare var jag värsta biffen :P

I alla fall ska jag börja nu igen efter augusti, 1 års till blir jag bara dubbelt så starkare ;)

Om det inte finns någon "instruktör" så är det ju bara att gå fram till någon som ser lite kunnig ut och fråga, inget svårare än så.

Har fått grymma tips från några aktiva styrkelyftare.
Falkenbergs Kraftsportklubb - Gerry Dahlgren

Tråkigt att det blev en oseriös tråd, verkade väldigt intressant att gå in lite djupare diskussioner om träning och sådant... :/

/Limannen

Back