• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Nån som ska till...

Dante

silentdefender
Reaction score
21
Club Nordic i Örebro?

Jag ska, de fick inte vara i den lokalen de skulle ha i så de söker efter en ny lokal, jag sa till den ena, "gawad gå till Syrianska förenings lokalen i Varberga"

han sa tack för iden vi ska ringa dom, sen jag sa "kahbo om ni får vara där skiter i ska få biljäter gratis"

han sa aa vi får se, så jag ska säkert gå :D

Nån annan som ska gå också??

Club nordic är så värdelöst.
En fest med massa fjortis flickor på runt 13-14 år plus blattar från 16-20 som raggar på dom.

Club nordic är så värdelöst.
En fest med massa fjortis flickor på runt 13-14 år plus blattar från 16-20 som raggar på dom.

Och här trodde jag att swe section vart fylld av idioter.

Det är väl som Angels Delight? Jag var där och ångrar mig, aldrig mer går jag på nåt sånt... Finns dock redigt skönt folk man kan träffa på sånna saker.

Club Nordic i Örebro?

Jag ska, de fick inte vara i den lokalen de skulle ha i så de söker efter en ny lokal, jag sa till den ena, "gawad gå till Syrianska förenings lokalen i Varberga"

han sa tack för iden vi ska ringa dom, sen jag sa "kahbo om ni får vara där skiter i ska få biljäter gratis"

han sa aa vi får se, så jag ska säkert gå :D

Nån annan som ska gå också??

Värför inte gå till white room eller den där fjortis klubben i stureplan 40 kr för strula med fjortisar... xD

Jag säger som Existenz, fjortisar är som kanintofflor, sköna att sätta på men inget man går runt på stan med.

Jag säger som Existenz, fjortisar är som kanintofflor, sköna att sätta på men inget man går runt på stan med.

haha, håller med, men mitt inlägg ovanför, det är ju sant. haha, man får njuta på fjortis klubb eftersom fjortisar söker efter random strul :D

Back