• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Nederland en het ek

Sniperfox

New Member
Joined
Jun 11, 2007
Messages
401
Reaction score
1
Location
The Netherlands
Nederland - Italie, 3 - 0
Nederland - Frankrijk, 4 - 1
Nederland - Roemenie, ? - ?

Wat denk jij dat het gaat worden?
En wat vind jij? moet Nederland van Roemenie winnen of verliezen?
 
Hmmmmm...
Ik denk dat Nederland als ze willen natuurlijk gaan winnen. Ik weet alleen niet of het verstandig is om Roemenie te laten winnen eerlijk gezegd... Roemenia verloor nog net van frankrijk en speelde gelijk tegen Frankrijk. Ik zou het mooi vinden als ze in de eerste poul, de poule of the death, het volle aantal punten (9pt.) halen. Ik zou dus gwn als ik Nederland was, normaal gaan voetballen en proberen te winnen ;). Als ze verliezen maakt het natuurlijk ook niks uit.

Agostino, vertel you mening ook is ;).
 
Ik vind dat ze gewoon moeten winnen, is toch mooi als je in de poule des doods het maximum aantal punten weet te behalen.
En dat terwijl alle 'experts' van te voren al riepen dat Nederland het moeilijk ging krijgen.:D
 
Ik vindt dat het nederlandse eftal het leuk moet vinden om tegen hun te spelen en dan ook nog te winnen.
 
Back
Top