• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Netonnet aka Failonnet

Raggarn

New Member
Reaction score
0
Så här är historien, Jag köpte min acer aspire på netonet för ungefär 1 årsedan. Och datorn startades om och skit när du minst annade det. Jag smart som jag är lämnar in datorn till netonnet och dom säger att det går ut över garantin. Jag blev glad och kände mig trygg. När jag nu får tillbaka datorn kvarstår samma problem. WWW.FAILFÖRFAN.COM

OM varan du köpt är defekt eller nåt annat, så har du rätt till att lämna tillbaka varan och få tillbaka pengarna.

m, Men nu så bedömmer dem att det var fabriksfel men dom sa "Vi skickar den till tillverkaren med express så det är lungt". Tror inte ett skit på det. Kommer få tillbaka den sönder igen, Jag kan nästan lova detta. ringde acer också. Dom skyllde på netonnet, Och netonnet skyller på dem.! GREAT

Back