• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

NL of EN?

Wat zouden jullie willen spelen/aanraden?

  • Ja, ik wil alleen spelen als het een Nederlandse server is.

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    20

Kanel

New Member
Joined
Jul 10, 2009
Messages
5
Reaction score
0
Hallo,
Ik ben een nieuwe member op OTLand.
Ik ben nederlands en otfans is SH*T vooral het nederlandse forum.

Ik zou graag jullie mening hier over willen weten.

Zou je het beste een Nederlandse server maken?
Of een engelse.

Voordelen Nederlandse server:
- Nederlanders zijn goed te verstaan. (Ben Nederlander)
- Ik kan alles in het Nederlands typen.
- Ik kan beter hulp geven als dit nodig is. (Hoe goed je ook in engels bent, je kan toch vaak beter in het Nederlands hulp geven)

Nadelen Nederlandse server:
- Er komen geen mensen van andere landen hier heen. (Naar de server)
- Minder mensen op de server.

Voordelen Engelse server:
- Meer mensen.
- Meer "buitelanders". (Voor de nederlanders gezien zijn het buitelanders)

Nadelen Engelse server:
- Moeilijker hulp geven.
- Polen enz die geen Engels kunnen/willen spreken.
- Moeilijker met alles maken. (Nederlandse taal is makkelijker te schrijven, Natuurlijk =) )

Ik denk dat je zelf ook nog wel wat voor-/na- delen kan noemen bij een Nederlandse/Engelse server.

En als 2e vraag zou ik graag hiermee willen beginnen:
Ik ben nu bezig met een custom map, met de vocations veranderd.
En ik ga alle wapens en monsters overnieuw "opbouwen". ( dus weer overnieuw maken dus bijv heeft een sword nu 10 atk. )
PS: Geen nieuwe sprites.

Zouden jullie ( Nederlanders ) zo'n server wel willen spelen?


Bedankt,
Kanel
 
NL is leuk, Engels is ook goed.

Alleen moet er wel gepraat worden, dus niet alleen battelen :l.
 
Dat ligt eraan hoe goed je server is, als je een goede server hebt en je hebt em lang aan, bijv. 24/7 of 23/7 voor updates kome er al meer mense op af. Verder moet je ook een goede staff hebbe die niet abused en dergelijke.
Als je dat hebt en je hebt verder een goeie map en !aol en !bp die dinge dan kome er al wel best veel mensen op af, het maakt dan niet uit of ie dan op Nederland of Zweden staat.
 
Ik zou het opzicht wel leuk vinden om op een Nederlandse server te spelen. Je kan eerst kijken hoe dat gaat, als er geen drol op afkomt, dan kan je hem alsnog engels maken?
Ik raad het je af om alles costum te maken.. het beste is dan een costum map met GROTE spawns en terwijl je mapt, moet je screenshots plaatsen, zodat mensen denken van WOOOTOTOTOTOTOT deze map is vet (of ze vinden een boompje ergens niet helemaal bij passen).
Een cipsoft map kan je natuurlijk ook hosten, maar 1) daar zijn er al te veel van en 2) er zijn er al veel te veel van.

Edit: Je bedoeld wel BE/NL he ;).

~Sentielo
 
Last edited:
@up
Je raadt het eerst af om alles custom te maken, maar dan toch wel een custom map? Beetje weird niet?
 
Back
Top