Driver du med mig eller?Nej dom köper inte points. Om du läser på donations så står det hur det är.. hade dom köpt points hade du behövt betala skatt etc
Här har du quote från en random ot:
Man köper inget. Man donerar en slant o servern är tacksamma och kanske ger dig nått kul.Code:1. Definition of Donation You agree that you are donating of your own free will and independent of any expectation of any item in return. Your donation is not a payment, and not an exchange for a good or service. It is currently the policy to reward those who donate with certain in-game items. However, these items are not being purchased or bought in any way; they are merely a gift given by us, the server staff. We do not sell any good or service, and relies on donations to offset administration and server fees; therefore any item you may receive from us will be considered a gift and not a tangible good or an exchange of any kind.
Det är absolut ingen donation. Folk tror det för att dom tror att dom kan komma undan utan skatt.
Donation, så alla pengar dom donerar går in till en fond av något slag? Och dom får inget tillbaka? För en donation är när man donerar pengar inte köper något.
Förklara för mig.. varför finns det "Buy points" och "Shop offers" då? Varfår får man points när man "donerar" och varför kan man (köpa) saker för dom?
Det är absolut ingen donation.
@Jag håller med Stian