• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!
  • 2026 staff recruitment is open! Check it out and consider applying!

RAM minne

vejsa

Banned User
Reaction score
0
Hej igen.. jag har en fråga till er alla

Ni är defenitivt bättre än mig på datorer. Det kan jag garantera.. så jag undrar vart jag kan köpa ram minne till min dator.. jag har 2.5 gb ram nu fast jag skulle kunna behöva 1gb till.. Om någon vet vart man kan köpa en sådan skulle det vara pefekt för mig:D

Den behöver inte vara just den dyraste man kan hitta.. bara det är 1gb ram.. kan nöja mig med 2 oxå :)

Ge mig lite exempel på sidor etc.. det skulle uppskattas.

Kolla fullständiga namnet på Moderkortet så står det DDR3 eller DDR2 förhoppningsvis :)

Om du rekommenderar Datorbutiken så har du inte varit med i denna branschen särskilt länge.

Datorbutiken gick ju nästan i konkurs, jag vet. Dom blev sedan uppköpta av Tyskar(tror jag) och nu har dom fina priser, En i7 920 på komplett kostar 2900, och 2700 på Datorbutiken.
Så du får tycka vad du vill, jag rekommenderar Datorbutiken och Komplett.

Vad har du för erfarenheter från dem? Kollat på deras priser?

Gjorde min första beställning därifrån runt 2003~... Den har fortfarande inte kommit. Sen har jag köpt några datordelar... Dom var sönder... Trodde dom hade rykt upp sig, polare köpt därifrån för några veckor sen... Vad hände? Jo, delarna va sönder. Datorbutiken har sämst rykte och ställer bara till med problem, ha inte med dom o göra imo.

Vad har du för erfarenheter från dem? Kollat på deras priser?

Datorbutiken har sämst rykte och ställer bara till med problem, ha inte med dom o göra imo.

Min bror köpte dator därifrån, fina priser, snabb leverans, inga som helst problem.

Googla lite recensioner från det så får du se hur många som fått prob ;)

Min bror köpte dator därifrån, fina priser, snabb leverans, inga som helst problem.

Nej, man får väl hoppas att dom lyckas ibland. Alla får inte problem, men över lag så har dom sämst rykte. Tur det.

Dustin och komplett is the way to go!

Skippa inet och datorbutiken.

köpte precis 4gb ram minne från dustin.. hoppas den kommer ASAP:P

köpte precis 4gb ram minne från dustin.. hoppas den kommer ASAP:P

Beställde du före lunch idag så får du det imorgon.

Annars om 2 dagar.

Men eftersom det är helg så säkert på måndag..

Nästa gång beställ före lunch så fåru alltid dagen efter ;)

Okej, ni verkar lite bra med det här om datorbutiker och jag har ofta köpt på Inet, varför rekommenderar du inte det?

Vill bara veta :)

Back