• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Router

Teddy

SweStream.se
Reaction score
10
just nu har jag en HUB som delar upp till 3 datorer jag har tänkt att köpa en Router och har tänkt på att skaffa trådlöst också e det bara att köpa en trådllös Router eller måste man skaffa trådlöst abbonemang och skit eller ?

EDIT : bredbandsbolaget

Hmm.. borde kunna det där för jag har exakt samma ^^ hemma har jag inte så men min farmor har. Minns jag rätt behöver du bara köpa en router som kan ha trådlöst sen installerar du den enligt anvisningarna och dek borde funka

Nej du behöver inte teckna nå nytt.
Du använder bara Routern som "internet" delare för både trådbundna och trådlösa nätet.

Jag sitter själv på trådlöst med usbkort"Netgear Wn111" som är ansluten till våran router "Netgear wnr834". det funkar hyffsat bra iafall utom hastigheten, Jag har 24Mb från telia och kan endast tanka i 8-900kB/s dels är de PGA våran bredbandstv.

det gör det inte för oss när man har 13 datorer :s bredbandstv = suxx har testat 3 ggr :D dom säger att dom kmr med ngn ny teknik hela tiden suger lika hårt ändå! :)

Back