• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Säljer en mycket billig fyrhjulig(Stylad)

jag ger inte 10.. den är säkert snodd elr nått. VET ATT HAN SA ATT PAPPER FINNS, fast om man skrapar bort ram nummret, ger skitet till polisen, väntar ett par veckor/månader så får du ATV'n mer papper å allt, finns ram nummret kvar så kommer jag å hämtar den för 9.5k behöver tanka bilen så jag kan komma till örebro å hämta den :)
 
jag ger inte 10.. den är säkert snodd elr nått. VET ATT HAN SA ATT PAPPER FINNS, fast om man skrapar bort ram nummret, ger skitet till polisen, väntar ett par veckor/månader så får du ATV'n mer papper å allt, finns ram nummret kvar så kommer jag å hämtar den för 9.5k behöver tanka bilen så jag kan komma till örebro å hämta den :)

Jag såg inte att du hade skrivit, är ganska retired så...

A men jag acceptar 8 tusen, att tanka bilen 2 gånger för min bror går för 1 tusen

Aja hör av dig om du fortfarande vill köpa.
 
Back
Top