• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Säljer en mycket billig Yamaha tzr 50. Eu-moped (Otrolig snygg)

Dante

silentdefender
Joined
Apr 26, 2008
Messages
6,643
Reaction score
21
Location
Sweden - Örebro/Stockholm
Hej, då var de dags att sälja min lilla pärla,
säljer den billigt p.g.a bilköp.

Modell: Yamaha TZR 50
Årsmodell: 2005
Mätarställning: 700 mil
Typ: Moped/EU-Moped
Info: Sport - EU Moped,


Lite stylad med 6 st lysrör med 7 olika färger.
Blinkande ventilhattar, däckpenna och några
dekaler här och där. Den har alltid stått i värme
garage och blivit tvättad och genomgången
regelbundet. Aldrig vinterkörd.

I priset ingår även två hjälmar värda 5000:-
ABUS skivbromslås värd ca 1500:-
MK effektrör värd ca 2500:-

Kontakta mig gärna genom mail då den läses
dagligen. Kan även skicka flera bilder och svara
på frågor vid intresse, kan även skicka en video
om ni är sugna på att se den med lysrören på.

Kan även tänka mig byta mot något som tex bil,
fyrhjuling ,beach buggy eller något annat skoj..
kom gärna med förslag....


(Kopierat från min annons i Blocket)


Pris: 18 900

Priset kan diskuteras vid snabb köp!


Bilder:


cbyoD.jpg



maKgF.jpg



hty0Y.jpg



2XUW9.jpg



1Up2Q.jpg




Den är inte stulen

Papper finns och Kaross numret är kvar.
 
Han kanske vill köpa den. är det nåt problem med det eller.. dryga unge...

Det är ju självklart som fan att man måste ha körkort? Varför ska jag bry mig om han vill köpa den eller inte, och jag frågade ifall han är seriös.
 
Det är ju självklart som fan att man måste ha körkort? Varför ska jag bry mig om han vill köpa den eller inte, och jag frågade ifall han är seriös.

Ja du Mr.Epple. det finns många fordon du behöver ha körkort för kunna köra det fordonet. och vissa inte. Om han nu inte har körkortet vad är då meningen att köpa den. Det kanske därför han frågar blonda unge..
 
Ja du Mr.Epple. det finns många fordon du behöver ha körkort för kunna köra det fordonet. och vissa inte. Om han nu inte har körkortet vad är då meningen att köpa den. Det kanske därför han frågar blonda unge..

Vilka fordon får man köra utan körkort på vägar då? (dvs. inte crossbanor)

Edit: Dante har även skrivit om att det är en eu-moped, bara att söka på google så ser du att man behöver körkort)
 
Last edited:
Vilka fordon får man köra utan körkort på vägar då? (dvs. inte crossbanor)

Edit: Dante har även skrivit om att det är en eu-moped, bara att söka på google så ser du att man behöver körkort)

Hade du tänkt dig att han ska köra fyrhjuling på vägarna?.. man har roligt med dom.
 
vänta på svar från Dante istället -.-'

Han har skrivit att det är en eu-moped, och det är ingen fyrhjulning och man behöver körkort. Det räcker med att skriva om att det är en eu-moped, det är självklart att man måste ha körkort.
 
Man behöver körkort.
Men inte ett bilkörkort, ett normalt EU-körkort(den som man kan ta när man är 16)


Fyrhjulingen är redan såld, den behövde man ett bilkörkort för att köra.
 
Han har skrivit att det är en eu-moped, och det är ingen fyrhjulning och man behöver körkort. Det räcker med att skriva om att det är en eu-moped, det är självklart att man måste ha körkort.

Det fanns flera körtkort... han visste kanske inte vilket körkort som behövdes men jaja
 
Back
Top