• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Sexigt med raggar rand? =)

Är det sexigt med raggar rand?

  • Ja, Självklart!

    Votes: 24 42.1%
  • Nej usch, blir inte det minsta tänd av det

    Votes: 33 57.9%

  • Total voters
    57
Sinnesjukt hur många idioter det finns på det här forumet. Ni vet att om man äter morötter får man bättre syn också. Och läser man i mörkret tar ögonen skada och man kan bli blind. :w00t:


Edit: Kom på att man kanske skulle hålla sig någolunda till topic. Jag har raggarrand, och har fan aldrig mött nån som rakat den. Skulle vara nån bög som rakar benen och armhålorna också då.
 
Sinnesjukt hur många idioter det finns på det här forumet. Ni vet att om man äter morötter får man bättre syn också. Och läser man i mörkret tar ögonen skada och man kan bli blind. :w00t:


Edit: Kom på att man kanske skulle hålla sig någolunda till topic. Jag har raggarrand, och har fan aldrig mött nån som rakat den. Skulle vara nån bög som rakar benen och armhålorna också då.

Armhålorna kan va gött att raka någång sådär ibland, men benen är bara bögigt.
 
Sinnesjukt hur många idioter det finns på det här forumet. Ni vet att om man äter morötter får man bättre syn också. Och läser man i mörkret tar ögonen skada och man kan bli blind. :w00t:


Edit: Kom på att man kanske skulle hålla sig någolunda till topic. Jag har raggarrand, och har fan aldrig mött nån som rakat den. Skulle vara nån bög som rakar benen och armhålorna också då.

E du dum? Att raka benen är bögigt men inte armhålorna. Cp.
 
Uhm, jag rakar mina armhålor när det blir för mycket - och han säger att det är bara bögar som rakar armhålorna.
 
Du är ju trög. Om hans åsikt "påverkar" mig på vilket sätt som helst, ska jag inte säga nåt då?

/facepalm

Han lär ju ändå tycka likadant såvida han inte vågar stå för vad han säger.

@"bögigt snacket"; Att kalla saker eller beteende bögiga/bögigt är jävligt töntigt och säger mer om er än personen som beter sig "bögigt".
 
Back
Top