• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Shuffle?

Lyssna på det sånt där/ titta på folk utanför DH i typ 8 timmar.. Tröttna ganska fort :/ + Det är inte min musik stil
 
haha, fan va coolt :D
Pallade dock inte med musiken längre än 1min :/
Edit: Känns lite enformigt också :/
Edit2: Tröttnat :/
 

Han suger -.- moonboy in the trash can :D


@Zisly
jag vet det är fett nice. :D

@nevalopo
Det går lära sig fall man bara kollar. sök på youtube "Shuffle tutorial basic, och följ :D sen när du kan lite så gör du bara fritt i ditt rum.. sen efter ett tag så dyker väl lite specialla grejer till :).

kan göra en film när jag gör det imorron om ni vill se :D
 
Det går lära sig fall man bara kollar. sök på youtube "Shuffle tutorial basic, och följ :D sen när du kan lite så gör du bara fritt i ditt rum.. sen efter ett tag så dyker väl lite specialla grejer till :).

kan göra en film när jag gör det imorron om ni vill se :D

Gillar bara hur folk glider över golvet, resten får personen bara att se konstig ut xD
 
Vi hade en gång ngn talang tävling i vår skola och vi brukar ha det varje år.. och en i 9:an dansade så, det var skit grymt.. Jag tyckte fan att de va bättre än videon du visa..

Och, jag vill bara lära mig den här dansen, man blir vältränat :D XD
 
Vi hade en gång ngn talang tävling i vår skola och vi brukar ha det varje år.. och en i 9:an dansade så, det var skit grymt.. Jag tyckte fan att de va bättre än videon du visa..

Och, jag vill bara lära mig den här dansen, man blir vältränat :D XD

Du bränner fett med mkt kalorier ;)(för dom som har en ÖL mage xD )
det går inte vara bättre än den första länken xD
 
Ingen fattar vart Stampa kommer ifrån. Kan like gärna vara dunka hårt? Vifta hårt? K*ulla hårt?
 
Back
Top