• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

@ Silent, lysna!

Status
Not open for further replies.
VadÅ SammA STIL -.-

Arab != Turk
 
@up fel

arab är dom som är arabaer (LOL? xD)
turk e dom som e turkys de man äter på julen ;p
 
vad sa jag då ?? din n0b skriv bara om du e 100% säker på vad du sejer PoLack JunIor
 
Hahahahaha tror du att en arab är en turk?
 
Ser faktiskt ingen skillnad mellan en turk eller arab :(

hahaha joo helt skillald shit min pappa/mamma föddes i turkiet fast är syrian bas alla som ser mig tror jag är turk, när jag går/pratar osv... araber och turkar ser man en stor skillnad på
 
hahaha joo helt skillald shit min pappa/mamma föddes i turkiet fast är syrian bas alla som ser mig tror jag är turk, när jag går/pratar osv... araber och turkar ser man en stor skillnad på

Vad är skillnaden?
Enda synliga skillnaden jag påträffat har varit att vissa turkar är mycket mer ljushyade än Araberna, fast det är väldigt få jag sett det på.
 
Ser faktiskt ingen skillnad mellan en turk eller arab :(

för du e svenne :) ne skoja, men det finns svenskar som ser skillnad oxå, nån gubbe vare en gång som hojta till när jag plocka körsbär i ett träd och frågade om jag var Marockan vilket stämmer, då sa han att det är tydlig skillnad :)

det är STÖRSTA skillnaden !! förutom att nämna turkars intelligens (no offense :() och utseendemässigt är det skillnad... jag ser direkt om någon är arab eller turk...

man kan även skilja på tunisier, algerier, marockaner, libyer etc....

För dig kanske en neger är en neger, men de själva kan se skillnad, om nån är från Uganda, Niger, Somalia eller vadsomhelst... Själv kan jag bara se om det är en somalier eller inte xD
 
haha jo en turk e en sån på julen XD en arab e en arabisk LOL?
:peace: off
aaa håller med dig, turkar existerar endast på juletid! PoLack JunIor -_________-----
 
Men asså om man är en arab så ser man skillnaden på en turk -.-
kan ni se skillnaden mellan en kines och en japan?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top