Nikodada
ƧнääиκƵ- TheWalkingDead
Tjahopp! Ja men igår när jag skulle till Maxi med min RL så handlade vi och när vi skulle hem så träffade vi min RL's mamma, så hon skjutsade hem oss för de regnade
Men när hon satte sig i bilen och började köra så började hon sjunga på vietnamesiska (lite tyst för sig själv) tills vi var framme, sen stack jag hem och idag runt halv tio så gick jag till en RL och i hissen så såg ja 2 vietnameser (kvinnor) som började sjunga tyst för sig själva i hissen tills dom kom till Tredje våning och stack ut , tänkte WTF?, sen så stack jag och min RL till busstationen för vi skulle dra till stan och då såg vi 2 ANDRA vientnameser (kvinnor) som började sjunga tyst för sig själva tills bussen kom sen så blev dom tysta i bussen iaf
, Och sen när vi stack hem så väntade min grannes mamma (vietnames) på hissen och sjöng tyst för sig själv , även inne i hissen och sen så stack jag :huh:
E de bara ja som får träffa massa vietmeser som gillar och sjunga? händer alltid att när ja märker något börjar jag se de överallt :S som med detta, har ni märkt detta också? De är inte jobbigt utan man blir påmmind om det hela tiden x]

E de bara ja som får träffa massa vietmeser som gillar och sjunga? händer alltid att när ja märker något börjar jag se de överallt :S som med detta, har ni märkt detta också? De är inte jobbigt utan man blir påmmind om det hela tiden x]