• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skjera?!

Znote

<?php echo $title; ?>
Staff member
Global Moderator
Premium User
Joined
Feb 14, 2008
Messages
7,030
Solutions
256
Reaction score
2,117
Location
Norway
GitHub
Znote
Fårtell ka som kjer hær i verden for tia, spesielt dær dåkker bor!

Kæm av åss er det som e mæst nordmann?! :cool:
 
Jeg er definitivt ikke den som er mest nordmann her i hvert fall, da jeg er halvt svensk :p

Ellers er det vel ganske kjedelig her og forbanna varmt! Må ha vært over 30 grader i dag her i Drammen.
 
Shiat?!

Væll hær oppe I tromsø blåser det :p æ bor med sjøen, så det er litt mer vind en normalt :p
 
Måtte ta ut dyna av dynetrekket jeg for å få sove. Dvs jeg lå bare med dynetrekket over meg.
 
I dag/26 jul våkna æ åver at brodern dregde mæ ut av senga, fyrn sku ha mæ ut for å rake plenen! :S æ bare kafan?! <.<, så fant æ ut at klåkka va 3 på dagen, å kisn hadde klipt gresse med gressklippern :p
 
Rake plenen? Det gjør vi aldri etter å ha klipt gresset, bare lar det ligge også er det borte etter 2 uker. Kommer jo an på hvor høyt gresset var da. Har hittil bare klipt gresset 2 ganger i år :p
 
Dette var første gang vi gjorde det :p e ikkje så nøye på det.. Gresse var rimelig høyt, hadde bare vært vås å la det ligge igjen :p

Hoff, gjorde en liten tabbe x) Bytta IP på servern i netherland, så fant æ ut at, oi, æ kan jo ikke portforwarde med dette rare systemet leaseweb har >.<

Sist gang trur æ jester fikk noen andre til å gjøre det, så e nødt å få kontakt med han igjen, å jester sa at han slutta i Znote teame i går elns <.< Vært en del konflikta mellom jester å mokerhamer antar æ :/

Jester e på ferie, å bruker veldig lite tid forran pcen, å æ har rimelig mange som venter utålmodig på at znote skal komme online x) hoff :S
 
Last edited:
IP-en serveren din har er jo statisk, om du bytta den må jo noen fysisk i server hallen gå inn på pc'en og endre den. Man skal ikke portforwarde en statisk ip, hvordan faen i helvette skal du få det til?!

Jester svinger mye, enten det eller det så poff blir han borte. LOL
 
Har allerede bytta IP, så det probleme e fiksa :p må bare få åpna portan, æ antar at æ må be leaseweb om portan, så sender dem en melding om d nu.
 
I donno x)

Æ spurte dem åpne de 2 portan, da e æ fornøyd.

årke rett å slett ikke å mase på dem, sende dem enda en melding å spørre om de åpne alle portan <.<


edit:
GJETT KEM SOM GJORDE DEN VÆRSTE NOOB MISSTAKE EVER?!

.. fikk jo ny ip... hadde vært en ide å skrive den nye ipen inni config.lua :w00t:
 
Last edited:
Haha, det er noe alle må tenkte på, er jo ikke et evigvarende problem. Bare at serveren vil binde til feil ip. Noe man burde klare og fikse relativt fort.
 
Drivi å testa servere en del ganger, og aner ikke hvor mange ganger jeg har glemt å skifte ip i config.lua

Ler like godt hver JÆVLA gang!
 
Bring Opp Min Tråd aka BOMT! :D (Den norske betegnelsen for en bump). Tråder blir virkelig aldri gamle i Norsk native chatboard. :D

Nesten 2 år sia æ posta hær, arti å se mine noob posts. :D
 
Bring Opp Min Tråd aka BOMT! :D (Den norske betegnelsen for en bump). Tråder blir virkelig aldri gamle i Norsk native chatboard. :D

Nesten 2 år sia æ posta hær, arti å se mine noob posts. :D

Er nå strengt tatt svært lite å si her også da :p.

Rart at Tibia er så stort i Tromsø egentlig. Men må vel skylde på Cato og Espen for det.
 
Tenker det er pga de opprinnelige acidsot folkan er fra tromsø. Var en temmelig bra OT mellom 7.1 - 7.6
 
Back
Top