• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skulle du suga av en kompis för 1.000.000.000?

Skulle du suga av en polare för 1miljard?

  • Självklart, det är ju gott med ett ollon upptryckt i näsborrarna.

    Votes: 34 54.0%
  • Nej, alldrig fyfan! En äcklig jävla kuk upptryckt i fejjan.

    Votes: 29 46.0%

  • Total voters
    63
Jag skulle kunna göra det, men skulle antagligen inte klara av att leva med tanken i huvudet. >.<
 
Om du läser donios post så ser du vad jag menar...?


Hum, du sa aldrig om de skulle vara en kille? Så visst om de e tjej, suga av eller slicka w/e xD
 
skulle aldrig förstöra mitt ryckte och bli bög "horunge" som jag kallar det
skit i pengarna! Vill dejta nån, vill träffa en som jag gillar och hon ska inte bry sig om pengarna lika mycket som de andra "hororna" som går bara efter pengarna asså blir kär med en för han har pengar menar så

om jag skulle suga av nån kille skulle jag aldrig få min dröm tjej
skulle få sånadär "horor" som går bara efter pengarna inte kärleken

//one blood
 
Jag har aldrig haft mycket pengar, och jag har hittills haft ett jävligt bra liv. Så jag bryr mig inte riktigt om jag skulle få 1 000 000 000, man skulle bara få nya problem, inte lösa några.

Tack Empty, älskar dig för du skriver det som pågår i mitt huve.
 
Tänk innan du svarar -.-
Vad snackar du om? :S
du skriver i din post; "Hum, du sa aldrig om de skulle vara en kille? Så visst om de e tjej, suga av eller slicka w/e xD"
och om du läser i första posten så står det "Skulle du suga av en polare's kuk för 1miljard? Ja eller Nej?" Humm....?????
 
Jag har aldrig haft mycket pengar, och jag har hittills haft ett jävligt bra liv. Så jag bryr mig inte riktigt om jag skulle få 1 000 000 000, man skulle bara få nya problem, inte lösa några.

Med pengar kan du fixa problemen, och du kan utöka ditt liv på nya sätt, du kan till exempel göra så här? Du köper en ny dator med värsting saker I sen köper du så han och du glömmer bort det och ger allt annat till välgörenhet? Då har du gjort ditt liv bättre.. :wub: gud, empty ska rädda världen xD jk
 
Aldrig..... Ni som säger ja kan besöka närmsta mentalsjukhus :)
 
Post mer skit och vi syns om en vecka gäller alla.

kthxbye!
 
Empty,
Sluta predika :p

Men...jag vet inte, det är som en balans våg.

1 Miljard .... Ett futtigt jobb som ger en "decent" lön resten av livet.

Med ett jobb får man jobba tills man är 65 eller vad det är,
1 miljard, jag skulle inte vara en sån jävla dum idiot som sösar allt.
Skulle lätt skaffa mig ett fete hus med inredda saker och ta det lugnt sen, inte hålla på o slösa på resor o massa annat.
Men en sak ska jag säg, jag skulle fett skaffat den totalt bästa datan som finns i världen xD
Köpa 20 andra datorer i källaren och lana resten av livet,
att vara 15 år i resten av livet kan vara lite jobbigt,
men inte så jobbigt att man vill sluta med det :p haha, fan va gött
 
Empty,
Sluta predika :p

Men...jag vet inte, det är som en balans våg.

1 Miljard .... Ett futtigt jobb som ger en "decent" lön resten av livet.

Med ett jobb får man jobba tills man är 65 eller vad det är,
1 miljard, jag skulle inte vara en sån jävla dum idiot som sösar allt.
Skulle lätt skaffa mig ett fete hus med inredda saker och ta det lugnt sen, inte hålla på o slösa på resor o massa annat.
Men en sak ska jag säg, jag skulle fett skaffat den totalt bästa datan som finns i världen xD
Köpa 20 andra datorer i källaren och lana resten av livet,
att vara 15 år i resten av livet kan vara lite jobbigt,
men inte så jobbigt att man vill sluta med det :p haha, fan va gött
För det första, så tolkar jag din post som ett stort "JA"

Det andra, var texten med bold på. Vilket jobb snackar du om då? Aldrig i livet att en städare tjänar en miljard om han jobbar från 20 års åldern till 65.
 
Det finns inte direkt så många jobb du tjänar 1 miljard på oavsätt om du jobbar från 20 års ålder till 65.

för att tjäna 1 miljard på 45 år måste du ha en månadslön på 1 851 851 Kr.

Känner inte så många som har 1,8 mille i månadslön.
 
Last edited by a moderator:
Det finns inte direkt så många jobb du tjänar 1 miljard på oavsätt om du jobbar från 20 års ålder till 65.

för att tjäna 1 miljard på 45 år måste du ha en månadslön på 1 851 851 Kr.

Känner inte så många som har 1,8 mille i månadslön.

jag har !
 
Back
Top