• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

Skulle du suga av en kompis för 1.000.000.000?

Skulle du suga av en polare för 1miljard?

  • Självklart, det är ju gott med ett ollon upptryckt i näsborrarna.

    Votes: 34 54.0%
  • Nej, alldrig fyfan! En äcklig jävla kuk upptryckt i fejjan.

    Votes: 29 46.0%

  • Total voters
    63
Jag undrar vem det är som är retarded. Hahah, du får tro vad du vill om mig :)För jag har ju aldrig hört det förut. ;)
 
Last edited:
Mc-Pedro, jag vet fortfarande inte vad du säger att jag har sagt till din "tjej", eftersom jag inte sagt ett skit till henne. Men gillar du att sprida lögner och grejer så visst go on. Jag vet exakt vad du har sagt om robin och du kan dra åt helvete. Du är så jävla dum i huvudet så att jag knappt tror det. Men jag glömde ju att det är så jääävla synd om dig, och det är därför du vet allt. Eller hur var det? Passa så du inte måste ta livet av dig när amanda dumpar dig bara. Det skulle ju vara.. "tråkigt". Och föresten, vill du nåt kan du ju unblocka mig på msn och säga det direkt till mig istället för att vara den fega fittan du är.
 
Mc-Pedro, jag vet fortfarande inte vad du säger att jag har sagt till din "tjej", eftersom jag inte sagt ett skit till henne. Men gillar du att sprida lögner och grejer så visst go on. Jag vet exakt vad du har sagt om robin och du kan dra åt helvete. Du är så jävla dum i huvudet så att jag knappt tror det. Men jag glömde ju att det är så jääävla synd om dig, och det är därför du vet allt. Eller hur var det? Passa så du inte måste ta livet av dig när amanda dumpar dig bara. Det skulle ju vara.. "tråkigt". Och föresten, vill du nåt kan du ju unblocka mig på msn och säga det direkt till mig istället för att vara den fega fittan du är.
Rep++ där :D
 
Mc-Pedro, jag vet fortfarande inte vad du säger att jag har sagt till din "tjej", eftersom jag inte sagt ett skit till henne. Men gillar du att sprida lögner och grejer så visst go on. Jag vet exakt vad du har sagt om robin och du kan dra åt helvete. Du är så jävla dum i huvudet så att jag knappt tror det. Men jag glömde ju att det är så jääävla synd om dig, och det är därför du vet allt. Eller hur var det? Passa så du inte måste ta livet av dig när amanda dumpar dig bara. Det skulle ju vara.. "tråkigt". Och föresten, vill du nåt kan du ju unblocka mig på msn och säga det direkt till mig istället för att vara den fega fittan du är.

Rep ++ där :D
 
Empty,
Sluta predika :p

Men...jag vet inte, det är som en balans våg.

1 Miljard .... Ett futtigt jobb som ger en "decent" lön resten av livet.

Med ett jobb får man jobba tills man är 65 eller vad det är,
1 miljard, jag skulle inte vara en sån jävla dum idiot som sösar allt.
Skulle lätt skaffa mig ett fete hus med inredda saker och ta det lugnt sen, inte hålla på o slösa på resor o massa annat.
Men en sak ska jag säg, jag skulle fett skaffat den totalt bästa datan som finns i världen xD
Köpa 20 andra datorer i källaren och lana resten av livet,
att vara 15 år i resten av livet kan vara lite jobbigt,
men inte så jobbigt att man vill sluta med det :p haha, fan va gött

Predika? Jag har bara uttryckt min åsikt.
 
För det första, så tolkar jag din post som ett stort "JA"

Det andra, var texten med bold på. Vilket jobb snackar du om då? Aldrig i livet att en städare tjänar en miljard om han jobbar från 20 års åldern till 65.

Om jag skulle ha "sugit av" en kompis så skulle jag gjort vad jag skrev,
men nej nej, klart att en jävla städare inte känar en miljard på 40år eller w/e, sa jag inte :p

Men det blir nog ett nej.
Jag äcklas av att det finns bögar och allt med homosexualitet o göra, så nej...det skulle jag aldrig göra.
DET VAR INTE SÅ VÄRLDEN SKAPADES FÖR ! hah, bläh !

Inte skulle jag gå ut på stan och leta efter bögar att slå, men min åsikt är bara att jag inte alls gillar något med sånt o göra.

Tjejer är lite mer av min typ xD Eller MYCKET MER

/Limannen
 
kanske om jag nån gång skulle börja dras mot killar.. men skulle inte tro de '-,-
 
Hade nog, jäävligt skabb men om man får 1 miljard så e det fan värt det! Det behöver itne vara en lång avsugning bara hålla för näsan och få det överstökat med 1 miljard på kontot =)
 
Jag skulle inte göra det ! Har tillräckligt mkt pengar (A)
 
Back
Top