• There is NO official Otland's Discord server and NO official Otland's server list. The Otland's Staff does not manage any Discord server or server list. Moderators or administrator of any Discord server or server lists have NO connection to the Otland's Staff. Do not get scammed!

SMS Tjänst

StATicX

StATicX
Reaction score
10
Behöver lite hjälp med sms tjänst. Asså om någon skickar (EXEMPEL till 72002 till exempel hur gör man det på sin egen sida?

Ger rep++ om det blir lätt att förstå för att kunna ändra t ex hur man ändrar konstnaden och vad man ska få när man har smsat

Sidan ska vara svenskt helst

Last edited:
Kan någon?

Zaypay tutorial?
behöver hjälp snabbt

Last edited:
Zaypay scriptsen ligger inte ute än, vet bara folk som säljer :)

Har hittat en bra tutorial men hur gör jag så att den som smsade till numret typ ( Olle ) hans namn (20 lotter ) exempel hur gör jag då att det skickas till den personen?

Har hittat en bra tutorial men hur gör jag så att den som smsade till numret typ ( Olle ) hans namn (20 lotter ) exempel hur gör jag då att det skickas till den personen?

Du behöver göra ditt egna script, lite dumt o fråga hära hur man gör. Driver du ett företag eller har du en tjänst som du vill sälja bör du iallafall ha lite kunskap om det.

Back